Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 753 ggr
Asagard
0

Wincent & Winst

Någon som vet något om ovanstånede russ?

Wincent e: Jucent 391 och Winst e: Rubin 499. Båda u: Winna 3481.

Impulz
0

Jadå, det gör jag! Winst har ett rekord på 2.02 eller 2.03, kommer inte ihåg exakt just nu.. Han är jättefin! Speciellt som 3åring var han grymt snygg! Har bilder på honom från iår, men dom är på datorn hemma, så jag måste komma hem förstFlört

Asagard
0

Wow, kul att höra! Vem är det som äger honom? Jag har Winsts mamma, Winna nämligen. Lägger till en till bra travponny till hennes meriter då, med andra ord! Skrattande

Du får jättegärna lägga in ett foto på honom!

Impulz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hans rekord är 2.02.4… Syskonen Lindqvist äger honom, Emma Lindqvist tränar och kör honom, jag har hennes nummer om du vill ha det… Fotot är kanske inte det bästa, han ser ju lite tjock ut, men jag hittade inget annat… Måste säga att han har ett underbart temprament trots att han är hingst! Jag är ganska säker på att han var nere på gotland och sprang baggen iår.

Mollberg
0

#3 Ja det var han.

ozzkan
0

#3 Han ser ju inte tjock ut, han ser jätte läcker ut! Jag kommer ihåg när han vann på Åmål, vann före min syster.

Asagard
0

#3 Åh, tack, så fin han är!! Så roligt att höra att han sprungit så bra.

Är det du som tagit fotot? I så fall, får jag låna det och använda på min hemsida?

Colt
0

Winst är så underbart fin!!!

Angel
0

#3 Vilken snygging! Är han visad?

Colt
0

#8 Jag såg ett resultat från en premering då fick han rätt låga poäng och blev inte rekomenderad som hingst! konstigt tycker jag! :D han som är så fin!!

Impulz
0

Han har tidigare fått bra poäng och blivit rekommenderad, fick på premieringen 39p då…I år fick han sämre poäng än hans någonsin fått, 38 tror jag det var, och blev inte rekommenderad.

#6 Det är min lillasyster Sabina Söderberg som tagit bilden, men du får använda den, om du skriver vem som fotat.

Asagard
0

Absolut! Tack så jätte mycket! Och hälsa din syster också och tacka för lånet. :-)

Impulz
0

Det var så lite såSkrattande

Bilden är för övrigt tagen i prisutdelningen efter att han vunnit ett långlopp på Romme i septemberGlad