Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1227 ggr
LinnJ
0

Kalmars Dubbeltrav

Jag vet att jag har läst starttiderna någonstans men just nu hittar jag dom inte igen. Så jag undrar när första start går på fredagen (17/7) och Söndagen (19/7)?

Mandah
0

Det är ju länge dit.. Dom kommer säkert upp någon/några vecka/or innan. ;)

LindaBlomberg
0

#1 JA visst är det länge till men kommer man hela vägen från Gotland så har vi också båttider att passa.

Vi tänkte komma med en drös pollar och måste boka båtbiljett snart….

Mandah
0

#2 Jaha, okej.. :))
Vill du veta vilken tid tävlingsdagen börjar eller vad vill du ha reda på? :)
Kalmar är min hemmabana så. ;)

LindaBlomberg
0

#3 Ok! Glad När börjar tävlingarna på Fredagen och på Söndagen så vet jag om vi måste åka dit torskväll eller fre morgon. Och om vi hinner med båten kl 21 på söndagen.

Mandah
0

Jag tror det börjar som vanligt kl 12.00 på både Fredagen & Söndagen, men jag är inte helt 100, bäst att fråga någon som vet säkert… :)

Carl-Henrik
0

På dubbeltravet 2008 startade vi enligt följande:

Fredag första start kl. 18.00

Söndag första start kl. 12.00

Ni kan utgå från att detta är ganska bra riktlinjer även för årets dubbeltrav. Definitiva tider kommer på KPTs hemsida inom den närmaste veckan.

www.kalmarponnytravare.se

LinnJ
0

Okej! Precis som Linda skrev så kommer vi också från gotland och dubbeltravet är ju mitt i sommaren så båtbiljetter måste bokas snart :) Tack för svaret!

LindaBlomberg
0

#6 Tack! Nu blev det enklare att boka biljetter Flört

MartinaFrick
0

Har aldrig varit där, skulle gärna vilja åka dit i år! Får se hur propparna passar.

LindaBlomberg
0

Nu har jag bokat biljetterna! Bara hästarna kommer med i sina lopp och att starttiderna blir någorlunda ok så åker vi! Blev tvungen att ta båten vid halv 12 på fredagen så jag hoppas på sena starter för mina på fredagen…

johannafl
0

#10 gick de inte en vid typ 7 på morgonen?

AK47Kalashnikov
0

#10 Va? redan bokat biljetter! Här pratar vi framförhållning!! Flört

LindaBlomberg
0

#11 den var "lillsnabben" och tjejen jag pratade med påstod att de inte tog hästar… ska kolla upp igen och förmodligen boka om till kvällen innan. Men jag tycker inte att det är så roligt att ha hästen i box flera dagar i syträck. Kanske finns hage men jag tror att det är fler än jag som vill ha i så fall…

[cancan]
0

#13 När jag var där så frågade vi någon travtränare om de kunde låna ut en hage, och det var inga problem..

LindaBlomberg
0

#14 ok! Får fråga ngn när vi kommer dit. Glad

# 11, Var i kontakt med DG idag och då kunde lillsnabben ta hästar på morgonen vilket dom sa till mig häromdagen att dom inte kunde…. Så nu var förjan full. DGs nya system är helkasst!! (Blir så sur!)