Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1318 ggr
nemesis
0

Jägersro 13/6

Lägg gärna in Startlistorna härSkrattande

Farmen
0

Startlistor Jägersro 13/6

PromiseMinanMorfeus
0

Passar på att tippa lite;)

Lopp 1: Zeus står ruskigt bra till så han borde ta detta. Maroon har gått bra, men tror inte det räcker fram denna gången. Men man vet aldrig ;)

Lopp 2: Lova el Allgunnens Annie

Lopp 3: Ljungens Pärla brukar kunna gå bra, men Carrabass står väldigt bra till så han kommer nog ta det.

Lopp 4: Här borde Juventus II vinna men eftersom han inte har Sara som kusk längre så är jag inte riktigt säker på att han kan gå lika snabbt än med de andra kuskarna han har, men man vet aldrig:) men Ruffs Mo vinner nog före Juventus II och Allgunnens Ösa.

Lopp 5: Intressant lopp med en del fina hästar, tror dock att Ljungens Copiad vinner före Farmens Ultra, Men jag tror Ultra har en hel del sekunder sparade så hon ska man verkligen inte räkna bort från seger, men ändå tror jag Ljungens Copiad vinner strax före snabbt gående Farmens Ultra. Kan gå snabbt detta lopp…

Lopp 6: Allgunnens Bepop, ingen snack om saken.

Lopp 7: Här är en hel del bra hästar, men den som kommer ta hem detta lopp med stil är Ängdalas Rocky, fin häst som har en hel del sparat i sig.

Lopp 8: Boyson II har fått upp farten i bena och har fått fina resultat nu de senaste starterna och även den här gången koras den som vinnare.

Lycka till allesammans :)

skott
0

Jag tittade på startlisterna och såg att fam Ekslätt bara ska ut i ett kval.. Vad ska dem göra en ponnytrav dag egentligen Oskyldig?? Haha

Ha en lugn och skön dag på travet kanske och hinna se några lopp.

Stuteri-Ekslatt
0

En del ska jobba och en massa ifamiljen ska till tosselilla med dagis så det blir bara kval och hem igen. Men det blir kaske inget kval heller för vi har en som tar studenten på fredag. Fam Ekslätt

Nathalie_p
0

Lopp 1: Maroon

Lopp 2: Allgunnens Annie

Lopp 3: Ernst Romeo

Lopp 4: Allgunnens Ösa

Lopp 5: Farmens Ultra, men hoppas på min egen Ljungens Copiad :)

Lopp 6: Allgunnens Bepop

Lopp 7: Ängdalas Rocky

Lopp 8: Hedvig S

skott
0

#4 Jag visste allt att de var något ;) Jag hoppas på att få se fina Ronaldinho iallafall.

Lise
0

Stämmer det att tävlingarna börjar kl 13.00 på lördag?

savrarpstuteri
0

#4 oj vad härligt det låter med besök på Tosselilla med en massa härliga ungarGlad!

Blir nostalgisk o tänker tillbaka då vi var där med våra barn, nu väntar jag på att barnbarnen skall växa till sej så att de kan följa med!

Hoppas ni får en trevlig dag Cool!

Lise
0

Någon som vet tider??

Carro-R
0

Jag skulle oxå vilja veta lite tider eftersom tävlingarna börjar ett istället för tolv..när körs kvalet då..är det innan eller efter loppen..hur e det med värmning..finns det tid för det innan loppen eller får det bli milen

VeronicaP
0

Lycka till alla på lördag (dan efter skolavslutningen ) Cool, själva är vi på lill semester så vi får väl se när vi kommer hem hur det har gått.

PromiseMinanMorfeus
0

Vill också veta lite mer, När börjar kvalen? Får man värma på banan innan?

Katitzi
0

börjar tävlingarna klockan 13:00 ? :S Lägg gärna in tiderna ni som vet :D

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

hipphipp
0

Första start 13.00 banan är öppen för värmning ca:12.15 efter stortravets kvallopp.

Det är värmning mellan samtliga ponnylopp.

Ponnytravets kvallopp är efter lopp 8.

Sara-Juventus2
0

varför klockan 13 ? :D

Lise
0

#15 Tror där är stortrav innan.

Sara-Juventus2
0

"16 okej , så klockan 13 startar de ? de kan man vekligen lita på alltså :D?

muskot
0

Det är B-lopp tidigare på dagen så därför är inte första start förrän kl 13.
Vi får boxar men dom kommer inte att vara mockade då dom har använts tidigare på dagen av varmbloden.

Ses imorrn!

MartinaFrick
0

När vi haft tävlingsdag är det så jäkla viktigt att vi mockar/tömmer boxar. Stortravarna kan bara glida hem tydligen. Skönt för dem.

Då får man inställa sig på en liten mockning först, alltid skoj!!!!

Lycka till alla imorgon!! Hoppas på bättre väder än idag..Cool

muskot
0

#19 Dom betalar också liiiiite mer än vad vi gör för boxhyra!
Vi ska vara glada att Jägersro släppte till boxar till idag för egentligen är alla upptagna.

nemesis
0

japp… boxarna för stortravarna ligger på ca 200-300 kr….