Sommarlov?!
Har alla fått sommarlov ? Berätta om dagen/kvällen, om ni tex. firade dt eller någe :)
själv fick jag sommarlov igår! det va jätte mysigt och vi träffades nästan alla från klassen i stadsparken på kvällen och grilla osv. så j*vla skönt med sommarlov och allt., dock så slutade inte kvällen speciellt bra då jag och en kompis åkte en sväng på en moppe och helt plötsligt vägen tog stopp och vi hann inte bromsa så vi flög ner i svartån med moppen och alltihopa.. men det gick bra iallafall tillslut!

jossan kossan
du är galen;)

Kul med sommarlov, hoppas du får sol så du torkar!!!

jag slutade nyss;)skolan;)

Här är det skolavslutning på fredag. Ska tydligen bli ett jäkla regnväder då, haha typiskt men ändå bara som vanligt ;) ..
Jag gick i alla fall min sista skoldag idag för imorgon tar syster studenten och om jag ska hinna köra så måste jag vara hemma från skolan hela dagen alltså, gör inte mig nått ;) heh
börjar 9an till hösten :P
jag slutar på fredag å då blir det bal på kvällen:) xtra skoj:) läängtar:)

För oss blir det avslutning på fredag : och kommer väll inte hända så mkt speciellt förutom att jag får slutbetygen, det är väll det enda som kommer hända :P
Jag tar studenten på fredag! :)
jag fick sommarlov idag !! :DD
Loov imorrn -.- Skönt för er alla andra som fått det! och grattis t studenterna^^
Idag tar man då studenten :)

Slutar idag men avslutningen är på fredag :)
# 10 Stort Grattis! Det är en stor dag!

Har väl egentligen redan slutat men "avslutningen" är imorgon.
Går ut 2an på Barn o Fritidsprogrammet. :)
Men nåt direkt sommarlov får jag väl inte, har 8 veckors sommarjobb att se fram emot, börjar på måndag ;)

hade skolavslutning idag :)
Haha för mig börjar mitt sommarlov om 2 veckor :P Har praktik nu i 2 veckor hos Diederik Meilink :D så jag får två veckor kortare men det gör ju inget får ju hålla på med det som är roligast :D
#12 Tack så mycket :)
#13 Jag gick just ut det programmet :D

Jag har varit heltids sjukskriven sen november så jag har ingen dir skilnad nu (kommer gå om 2an på transportprogrammet så jag får BE kort
) Men var med lite kompisar o fira deras skolavslutning. Var ute och drog på Örebro o lite party o grejjer.

#16 Skoj det! :) Blir det jobb eller plugga vidare?
Imorrn har vi också skolavslutning :) Har redan haft en lugn vecka utan läxor så nu är det bara sovmornarna som fattas! Vet inte va vi hittar på efter men vi kommer väl på nått.

Slutade i går(torsdag) och efter så var jag ute med nåra kompisar;P
#18 jag vet inte hur jag ska göra än. Funderar kanske på att plugga vidare till hösten om jag inte får nått jobb innan det

har haft sommarlov en vecka nu, slutade ettan på wången förra fredan (den 5 juni). detta "firades" med en sväng in till travet på kvällen me en kompis.

Sommarlov är numera ett minne blott…
//Mickan
#23 ja jag håller med :)

Jo, det var några år sedan man hade Sommarlov …. 
Jag slutade idag morse. :)
Blir nog äta Tacos och sen god efterrätt, ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, skulle kanske ner till en kompis och hitta på något, får se. :D
Tog studenten igår :D

nu har jag äntligen sommarlov :D
Grsttis
Grsttis

igår hade vi skolavslutning :D fick då mina slutbetyg, ^^ efter det så åkte jag + några kompisar ner till havet och grillade, :) riktigt mysigt!

Slutade 7:an igår, fredag. SOMMARLOV!!!!!

slutade 8:an igår och tillbringade kvällen med madelene,fanny,jesper,gustav och hampus! :) vi kollade på film och hade skojjj. Sen när alla åkt hem åkte jag och madde moppe i regnet ungefär 00:30 :D vi var genomblöta när vi kom hem! x)
Själv har man ju aldrig mer sommarlov utan då blir det semester :)