Starter!
Hej!
Jag undrar hur många av treåringarna som har starta redan? tider placeringar?

jag har startat min treåring, rafaela (ett russ då) . hon har tävlat 2 ggr, och vann båda gångerna :) nu har hon ett rek på 2,25,6
Våran har inte kvalat ännu, tror det bara är 2-3 st 3-åringar som startat hittills i år.

#0 Jag flyttade din tråd till kategorin "resultat".
Tänk på att ALLTID lägga din tråd i rätt kategori! Då blir den lättare att hitta!
MVH
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Musse har lunkat runt i ett blåbärslopp på 2.41,3, han ska kvala den 6 juni mest troligen :) Om han slutar tjorva i en viss kurva vill säga :P

#2 oj, 2-3 treåringar hittills? menar du russ lr shettis då?
#5 Det är russ jag menar, iochmed detta med pengahcp försöker jag hålla koll på tider jämfört med pengar så att jag ser vad russen ligger på. I helgen som kommer startar ett par 3-åringar till på olika banor.

#6 okej. det brukar väl bli fler o fler treåringar till sommaren? :) kul att det kmr ut några till helgen!
ojj, vilken snabb kvaltid:O

#8 ja, det var verkligen snabbt (: lycka till inför sommren!

Vilken fin kvaltid! :) Stort grattis! :)
Idag gjorde Razmus Raid ett kvalförsök.
Han tog ledningen direkt från spår 1 och travade kanonfint, öppnade första 500 på 2.08 (!!!!!!!) utan att ta i särskilt mycket. Men sen kom stallkurvan, och där vet jag inte vad som flög i hästen…. Efter att han stegrat och tjorvat ett tag vände vi upp, så kvalet slutade med diskning för vänding…
Nytt kvalförsök kommer ske så fort som möjligt!

OJ, det var inte en dålig tid Amandah! :D
#15, nej nej, han springer på riktigt bra :) Frågan är hur fort han går om han sköter sig ett helt varv och om han sträcker ut ordentligt…. ;)
Syrrans ponny Talls Pysen har startat en gång och vann på tiden 3,18

#14 Nej vad synd "/. Men han verkar ju verkligen ha farten i sig iaf!! :O

putt :]

Nemo|| kvalade på 3.11,8
Musse är nu kvalad på 2.12,9 :)