Romme den 3 Juli ?

Kanske till 1.54 och sämre. Beror på om ja anmäler till Gävle eller ej samt om ja hinner hitta rätta utrustningen till han.
Han har rek 1.56 än sålänge.
Synd att romme och gävle kör med bara nån dags mellanrum. Har ju eskiltunas dubbelhelg där innan också men den skippar jag nu. Bättre sammarbete hörni… :(

beror lite påm vad som händer framöver, men planen är att starta två eller tre hästar.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
#2 ni kan ju åka både till romme och Gävle? blir ju som ett dubbeltav fast på två banor =)
Själv skippar jag romme, känns lite väl att anmäla till 1.54 när hästen har rekord 57,6..
#1 när gick Harry 56? nu har jag missat något 

#4 Oj jag måste ha tryckt på fel knapp, 57 ska det stå 
#5 haha sånt som händer, 57-56 är ju nästan lika ;)
#4 Men min häst är inte så jätte " springsugen" , ;) så brukar inte vilja starta så tätt..:)

Mawerik ska starta tror jag :)

för mej blir det så att jag får skippa romme och ta gävle istället då det är mkt bättre propp.. men hade varit intressant att starta aouto också :) men mne
Jag hade tänkt att Primavara skulle gå ut i 1.59,0 och sämre men det är inte längre möjligt.
Så vi stannar hemma istället..
#10 Du får väl låta bli och köra så fort med henne.
Grattis till den fina tiden. Hon gjorde ett kanonlopp på Valla.
Men hon ville så gärna vinna men Thyra Tyrann var lite för snabb på upploppet. Klocka Thyra på videon från 900m kvar till 400m kvar, den sträckan gick 1.46 för henne, ruggigt bra!
vi ska nog dit med våra ;)