Till Salu
Ägaren vill gå över på stor häst och har bestämt sig för att sälja ponnyerna.
Lojstasmaragd -02 Russ
Smaragd är en trevlig kille. Valack E. Junisorken U. Levida. 128 cm hög. Han är även startad i monté.
Lojstasafir -02 Russ
Safir är en speciell kille som man bara älskar när man känner honom. Valack E. Junisorken. U. Interina
Safir rids regelbundet är är mycket lätt lärd. Bra hopp teknik. 128 cm hög.
Månstorps Evita -99 Shetlands ponny
Evita är en fantastisk ponny. Hon har sänkt sitt rekord varje år. Deltagit i många stora lopp. Kriteriet, Derbyt, Lilla storsjö pokalen, Lilla elitkampen 4 ggr mm hennes rekord är 2:26,5 E. Gläntans Domino U. Hippos Henna
Ametist -98
Här krävs det erfarenhet. Ametist är en otrolig tävlings individ. Vill alltid vara först i mål. Också han har deltagit i många stora lopp. Vinnare lilla Elitkampen -04, Vinnare Ponnyprinsessan -06 mm. rekord 2:23,1. Valack.
E. Jolly Roger of marswood U. Gläntans Antonia
Shettisarna är tillsalu pga av att kusken fallit för ålders sträcket. För mer information ring Laila Sundberg 070-3918401
Smaragd har rekord 2:11,3 och Safir har 2:02,4 glömde skriva det
Putt

Jag gissar att du nästan inte vill låna ut nått av russen för 1 år eller liknande? :)
putt
Puttar upp lite åt dig :D
Puttar upp igen
min kompis ska få ett russ som heter sorken sen han är efter junisorken tror jag :D
Jag puttar upp igen. Russen är inga nybörjar hästar. Man behöver lite erfarenhet av körning. Evita är en perfekt första häst men inte Ametist.
putt
Putt
Puttar upp igen. Lojstasafir och Månstorps Evita är till salu.
puttar upp igen. Hästarna tränar på fint.

Ni vill inte låna ut Safir för säsongen ?
Puttar upp igen
heeeej:D hur mkt ska du ha för russen?:D:D
16. Maila mig på laila@lilltravet.se
Laila

#14 putt

hur mycket pengar har russen tjänat in ?
Lojstasafir har 4050:- på sig

okej, gud vad sugen jag blir! :O

#14 tror #0 har skrivit i en äldre tråd om dessa hästar att de inte ville låna ut.

#22, okej :)
Månstorps Evita startar i Hippos lilla elitrace på Solvalla på söndag. Kul att se hennes form.
putt
Putt
Puttar upp igen. Evita är i bra form. Tyvärr ställde jag in henne bredvid hings på elitlopps dagen så hon ville inte springa alls men gick bra fredagen innan.

Är Lojsta Safir såld?
Nej han finns kvar hos oss.

#29 okej, är intresserad av att köpa han!
#30 Ring mig på 070-3918401 Laila
Putt