Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1040 ggr
marika-J
0

Augustipropparna är här!

Finns nu på sptf.

Karsk
0

Då ska jag kolla in dem nu :)

MartinaFrick
0

Jägersro har bra propparTungan ute

amandahandersson
0

JA :D

Bergsåker 7 augusti har perfekta proppar - kul att Bergsåker kör rekordhandicap!!!!! Får väl se om jag orkar ta mig dit på födelsedagen bara…

Umåkers dubbelhelg 14-16 augusti hade några lopp, får väl se hur hästarna går under juli :) Dock skitkassa penninglopp för Juppe…. Varför kunde inte dom vara stängda vid tid… Men men, han hade bra rekordlopp :)

Bodens 22 augusti hade inga bra lopp alls får någon av mina hästar :S Får väl se vilken tid Musse befinner sig på då, skulle möjligtvis vara han som skulle kunna ha lopp…

Men allting under hela augusti hänger ju på hur det går i juli :) Men det är tveksamt om Zolle startar något i juli, han hade jättefina lopp i augusti så!

H-Calvero
0

Jag hoppas att många av er kommer till vårat Dubbeltrav på Rättvik =)

ahlblom
0

Riktigt mycket att välja på i augusti! Kul att Bergsåker kör rekordhandikapp!

divansson
0

Jättebra proppar för min hela månaden, underbart! :D

amandahandersson
0

#4, synd att Rättvik och Bergsåker kör samtidigt. Är väl ganska nära mellan de banorna?

H-Calvero
0

#7 Ja bergsåker är ganska nära oss.. men föredrar ju dubbeltrav framför vanlig heldag=)

Lite roligt var det ju att se att Bergsåker hade i princip exakt samma proppar som oss^^ vi får slåss om hästarna ;D

amandahandersson
0

Hade faktiskt varit roligt att åka till Rättvik! Så långt kan det inte vara ;) Men det blir nog Bergsåker istället, om nu föräldrarna går med på det, kanske blir för mycket resor i år… :)

Colt
0

Gud så mycket bra lopp det fanns! :)  Jättebra jobbat alla propkommittéer där ute i landet!

hannibal-roll
0

Håller med föregående talare, många bra proppar!

Synd att man bestämde sig för att åka två veckor till USA just i augusti. Cool Får hoppas det blir lika bra proppar i september och oktober.

even
0

#7 Det är 28 mil mellan bergsåker och rättvik:)

marika-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi en karta över landets banor =)

NatthaBlom
0

#9 du har bara 100 mil till rättvik jue ;)

Mille
0

Östanåkra och Tingsryd blir givna under augusti, nära och mycket bra proppar!

Karsk
0

Det fanns många bra lopp :)

marika-J
0

Ovanligt många lopp för Grann denna säsong, proppkommitéerna har gjort ett bra jobb! Flört

amandahandersson
0

#9, haha ja, det är inte så farligt :D Men frågan är om föräldrarna blir less på att åka då.. Blir ju Östersund (65 mil enkel), Umåker (30 mil enkel) och mest troligen Solvalla (100 mil enkel), sen kanske Skellefteå (16 mil enkel) och Solänget (40 mil enkel) och en tripp till Bergsåker (60 mil enkel), en hel del alltså ;D Hehe :)

plutten-92
0

äntligen :D

Mandah
0

Yes, äntligen. :)
Fanns många bra proppar tycker jag.. :D

MartinaFrick
0

Augusti verkar bli en häktisk månad för alla ponnytravare!!!

Belindaa
0

Kul att det fanns många proppar till dom flesta, cred till propskrivarna! Glad

sarahansen
0

Jag hade inte så  många bra lopp :(

VeronicaP
0

I Augusti är det ju även dags för 5 års russen på Gotland ;-)

carsbo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

riktigt fina lopp för både corren o flashlight…måste bara få mamma att acceptera att ja vill starta flashi hon vill ju vänta me de som med allt meh

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

marika-J
0

#24 ja det ska bli spännande tycker jag! Tror i dagsläget att det kommer bli målfoto mellan Thyra Tyrann och Zlatan Nick..

VeronicaP
0

#26 Ja det kan nog bli tufft .

linlan
0

jag tyckde då att de va<r bra proppar! :)