Tippa Dannero 18 Juni
Fem hästar med. Listorna finns på sptf. Tippa?
Fe'rgus gick nästan sitt (monté)rekord på östersund förra veckan(har hört annars att han är ett strå vassare i montén), gör han det nu med och håller sig i rätt gångart borde han kunna ta detta lopp, tätt följd av Idefixen och kålmans polar j:r. Med tanke på distansen hinner inte karamellen fram som gick en blygsam tid på Dannero i söndags.
Inga fler som ska tippa?
Jag kan ju tippa
1a Lilla du
2a Karamellen
3a Fe´rgus
Bara två tippningar. Puttar upp.
Det kommer stå mellan Juniflickan och Fe´rgus!
Fler tippningar? Juniflickan har ju tillkommit. Var bara fem hästar från början :P
Jag tror att Juiflickan tar hem segern men fe´rgus kommer inte släppa den så lätt
#7 jag tror det blir spännande mellan fe´rgus och Juniflickan, om båda håller sig på benen hela vägen blir det hårt i mål. men om någon av dem galopperar så tar den andra segern! :)
#8 ja jag tror också det kommer bli hårt mellan dem
Lyssna nu här, Juniflickan var inte med från början i startlistorna, nu är hon det. Men jag har fått programmet och där är hon inte med? Hur är det, ska hon starta eller inte?
joo hon ska starta. sådär var det nu i boden också då stod inte edgar med i programmet men han startade ändå
Okej, jag funderade bara eftersom att det var så många om och men liksom :)
#10 Listan som är i programmet är felaktig, juniflickan var anmäld i tid men de "struntade" i att sätta in henne i listan.
Nu är hon, som hon ska med i listan och hon ska starta! :)
Jag ändrar iaf inte min tippning trots att det tillkommit en häst 
Juniflickan var en halv längd bakom Primavara på Bergsåker 23 maj. Båda startade från samma volt och Primavara gick 59,2 och Juniflickan var diskad efter mål.
Jag tror hon kan sänka många sekunder om banan är bättre än i söndas på Dannero. Hon vinner!
#15 Ja jag tror också hon kommer sänka mycke bara hon hpller sig på benen
putt

Fanny och Fergus kommer ta hem detta :)
putt, imorgon går loppet
Putt håller tummarna
Puttar upp och tycker nån fler kan tippa!

Fe´rgus
Juniflickan
Lilla Du/ Kålmans polar j:r
Lycka till Alla :)
Någon som vet när loppet startar?
håller tummarna för alla som startar
#23 Vet inte vilken tid men det är nått lopp innan och första start är 18.oo :)
första start är klockan 19.00 och loppet går efter provstarterna bakom startbilden som är efter lopp 6
Oj skrev fel ^ sorry! menade 19.00
Hur har det gått? har loppet gått än?
Vet bara att Kålmans Polar J.R. vann idag:D
Grattis till det! :)
Grattis vad sprang de andra?
Undrar också hur det gick för dom andra?
#32 det ser inte ut som någon vet det :(

Om jag kommer ihåg rätt så va Lilla Du 2a och Fergus 3a på 1.57(?), 4a Juniflickan på 2.05 (?)och 5a Karamellen på 1.56. Idefixen var struken

Vad vann han på?:)

någon som har komplett resultat??

jag vann med kålmans polar j:r på 1.59,5
Jag jag iaf jättenöjd med fe´rgus. Kålmans Polar J:R va ruskigt fin:) Fe´rgus ledde med kanske en längd in på upploppet men då stod det några skottskärror på innerplan som Fe´rgus hoppade rakt upp för och det tog tvärstopp.
#37 ja vad roligt att han fick vinna! Grattis ännu en gång :)

Grattis!
http://carolineforsner.blogg.se/
Grattis :D
Ingen som har komlett resultat?