Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettresultat
Läst 1958 ggr
hast59
0

Resultat Dannero ?

Någon som vet hur det gått idag ? Vill veta lopp 5 ! men skriv alla lopp om ni vet hur det gått !!!!!!

Zeleno
0

Vet att Johannesbergs lovejoy vann lopp 4 och blev diskad i lopp 6..

det enda jag vet:) och stort grattis till Sabina och ''Joje'' till segern :D det var ni värda !

Polenta
0

Jag har resultat från 3 lopp;

Lopp 1
1:a Twist 2.07,4
2:a Farmens Hyper 2.03,0g
3:a Karamellen 2.01,0g
d Idefixen
s Juniflickan

Lopp 2
1:a Nekter 2.03,4*
2:a Lill Sorken 2.12,9
3:a Ripadals Valle 2.17,1g
4:a Penni 2.22,6g
5:a Jolly Jojo 2.22,3
6:a Polenta 2.25,5g
0:a Karismas Gerti 2.28,3
0:a Salve 2.29,6g
0:a Axtorps Alert 2.40,2
dug Airiel
s Muskelknutten

Lopp 5
1:a Haribo 2.05,1
2:a Juniflickan 2.05,6
3:a Farmens Hyper 1.57,9*g
4:a Dar's Ecco 2.07,7g
5:a Lilla Du 2.04,9
6:a Skogsdala Rebylon 2.11,5g
0:a Charmgumman 2.08,5g
0:a Pärloito 2.074g
0:a Twist 2.08,6g
0:a Neith 2.14,9
0:a Hagbard 2.16,3g
s Ripadals Valle, Chip

rebeccajansson
0

Någon som vet hur det har gått för Muskelknutten och Nekter i lopp 1?

rebeccajansson
0

Tack Polenta. Har någon en bild på Nekter så lägg gärna ut det.

Impulz
0

Jag kan ju alltid skriva lite resultat, har ju ca 4 timmars bilresa på mig!

Lopp 1: twist- farmens hyper- karamellen

Lopp 2: nekter- lill sorken- ripadals valle

Lopp 3: freya- Berta II- gläntans mille

Lopp 4: johannesb. Lovejoy- fakir II

Lopp 5: haribo- juniflickan- farmens hyper

Lopp 6: bäckdalens pommac- Barbie- rosenbergs harmoni

Lopp 7: har ej någon lista men ronaldo vann iaf

Lopp 8: rosenbergs harmoni- smedens mess- askö tesla

Lopp 9: stenstugu hawaii- emmeros filippe- manfred

Lopp 10: haribo- charmgumman- lilla du

clarro
0

Mirell och Charmgumman grattis! Någon som vet hur fort hon gick?

http://carolineforsner.blogg.se/

Impulz
0

#6 hon gick 08,5 i första och 08,0 i andra.

clarro
0

Okej tack!

ryttarn
0

Någon som vet hur det gick för Ellsa och Månstjärn i lopp 7?

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

aamaandaahh
0

Ellsa kom 3:a och Månstjärn 0:a :)

ryttarn
0

#10 Tid?

Jerker Klang,

www.isil.se

aamaandaahh
0

ha för mig att Ellsa gick 2,22 eller är jag helt ute och cyklar?

Lina-
0

Ellsa gick 2.23,2 :) Sänkte 2 sek. Hon blev lite stressad när dom snabbare kom så fick hålla in henne rätt mycket men hon va jättefin, skönt att hon äntligen funkar :)

1:a Ronaldo 2.20,2*
2:a Katrinebergs Indie 2.17,9*
3:a Ellsa 2.23,2*
4:a Axtorps Alert 2.28,5*
5:a Tigerlilja 2.31,9g
6:a Hults Raptor 2.27,2g
0 Thujas carat 2.33,8
0 Bless 2.26,5g
0 Jolly Jojo 2.19,1
0 Månstjärn 2.42,2*g

marika-J
0

Grattis till Twists seger!

Även grattis till fam. söderber och hyppe till den fina tiden! :)

ryttarn
0

#13 Jättekul att det börjar lossna för henne, nytt rekord är aldrig fel…..

Jerker Klang,

www.isil.se

Lina-
0

Ne precis har väntat länge på det:) Men som tur va hittade vi felet så nu hoppas jag hon ska kunna utvecklas lite mer:)
Va föresten riktigt kul att se Månstjärn idag, gud va lika dom var!! Ellsa va lite grövre och mulligare bara :P

plutten-92
0

Kul att Ellsa gick bra Lina :D

aamaandaahh
0

Grattis Lina och Ellsa :)

Lina-
0

Ja det va skönt! :) Tack så mycket! :D

aamaandaahh
0

#19 ingeen fara! :)

[Mariaaaaaa]
0

Åååh, måste bara få skryta lite och säga hur enormt stolt jag är över min lilla raptor (: en urusel lervälling till bana, en total miss i starten + att han tappade käken (igen) och fick springa hela sista varvet utan käk så tog han ikapp på alla och tog en häst och var inte långt från att ta 5:e platsen! :) vilken kämpe. och ett fint rekord första gången över 2140 på 2.27.2 (: wiiie.

Och så grattis till Cattiz och Katrinebergs Indie till ett nytt superfint rekord! :) O så grattis till Jonte som egentligen bara körde för en tid med Juniflickan men slutade med en snygg tid och en fin placering, inte alls långt ifrån seger ! :)

Valkyria
0

#1 tack linnea :D

aamaandaahh
0

vill inte heller skryta men var jätte nöjd med Nekter :') sprang 2,03 och sänkte rekordet med 3 sekunder på den här banan! så sjukt dukitgt ponnyy!

Karsk
0

#21 Grattis Maria :)

CarinaO
0

Såg att Axtorps Alert som är 3 år har startat i två lopp!! Det får man väl inte om dom är 3 år eller?

equuleus
0

Dem har verkligen lyckats med listorna dannero iaf. Körsven ej klar körde i ett lopp och i ett av shettis loppen var inga placerade :P

CarinaO
0

Jag vart  mycket fundersam..för han stod ju också med i resultatlistorna!!

Eller har det blivit nåt feltryck??

Impulz
0

#14 Tack Marika! Han var helt otrolig! Trodde aldrig att han skulle gå så bra och på den banan sen!

#23 Det ska du också vara, att springa så bra och sänka rekord med de väderförutsättningarna är riktigt bra! Även att gå några sekunder från rekordet var en bra prestation igår tycker jag.

#26 Körsven ej klar är Benjamin Bergström=P

aamaandaahh
0

#23 aa precis! :) banan var ju inte direkt så braa. så jag är super nöjd! :D

Belindaa
0

Vad kul att det går så bra för Indie! :)

[Mariaaaaaa]
0

#27, 3 åringen startade i båda loppen, även fast det upptäcktes innan heldagen…

det kördes ett lopp utan en häst, kusken hade sagt till innan att han skulle bli sen till def. när han var på väg ut på banan kördes loppet igång..

#30, ja Indie har verkligen hittat hem, hon är fantastisk, men hon har alltid varit ett piss sto när jag kört henne men cattiz lyckas alltid lirka med henne så att hon går som en kanon!!

aamaandaahh
0

#27 ja Dannero hade inte koll på någonting! När jag väl vann med Nekter fick jag t.o.m ett shettis täckte med storlek 105. Som tur gick ju det iaf att fixa.! Men dom hade ingen koll på varken lopp , Sponsorer, mm. Dannero måste faktiskt tåla att ta den här kritiken!

Plus att jag anmält 2 hästar men fick stå i 2 olika stall, hästarna skulle använda samma sele och vagn så det var bara att springa över med det i spöregnet. Hade typ ingen koll vart jag hade grejerna till slut.

[Mariaaaaaa]
0

Måste hålla med amanda, det dröjer innan jag återvänder och startar någon av mina hästar på dannero igen.. tyvärr.

Polenta
0

Tycker även att det var lite snurrigt på inskrivningen .. verkligen jättetråkigt att det ska bli så, var det bara en tillfällighet eller brukar det vara lite allmänt förvirrat på Dannero? Första gången jag startade där så jag har inte koll på hur det brukar vara.

Karsk
0

Grattis alla segrare :)

Belindaa
0

Tråkigt att det verkade vara så snurrigt på Dannero! Inte bra för någon. Nu blir i alla fall inte jag så sugen på att kanske åka dit någon gång heller när jag har en häst att tävla Obestämd

[Mariaaaaaa]
0

Eftersom det var strul med listorna till de insprängda loppet på dannero nu på torsdag så torde de inte varit första gången.

Jag har varit med för nåt år sen också när de inte hörde av sig när loppet blev inställt också.. Blir nog bara Dannero på midnatts trav framöver..

Lina-P
0

När jag vart där tidigare är det enda att en resultat lista kom ut 3-4 gånger med olika tider.. men i övrigt har jag inte upplevt att det vart strul.
Så tråkigt att höra att det strulat då jag gillar denna bana.

Polenta
0

#38 Jag håller med .. jättesynd att det ska vara så, då jag också gillar denna bana. Man kan ju hoppas att det enbart är tillfälligt.

Har även hört att listorna varit sena där förut? Men jag tyckte det gick fort att få listorna.

[Mariaaaaaa]
0

Listorna tycker jag kom fort! det var ett stort plus.

Sen måste jag tillägga att min box var full med sömmar och en gammal hästsko..

Och när man skulle mocka fanns ingen kärra eller spade i närheten.. o mockade man inte debiterades man 300 kr.. :S

Polenta
0

#40 Var ju väldigt konstigt :S Vi fick stå i ponnystallet, jättefina boxar och gott om spån i dom, där fanns även kärra och grep :)

jenniferaronsson
0

#40 ha varit med om det också på dannero..

FejnyBejny
0

Men fan vad alla ska klaga hela tiden! gör allting själv då om ni är så missnöjda! ta upp det med dem inom danneros klubb istället och försök ge dem råd och tips ist för att bara klaga här.. alla kan göra fel då och då och de blev en massa strul visst, men alla danneros tävlingsdagar är struliga! alla gånger jag varit där = 3 ggr förra året har det varit kanon, allt har fungerat bra och de har varit en riktigt trevlig bana att åka till.

sen om den här 3 åringen startade i två lopp de är väl tränarens ansvar och själv stryka den inför de andra loppet! om inte dannero hade koll får man ta tag med det i sina egna händer.

när det står körsvej  ej klar fattar man väl sj att de kan stå så i startlistan men att man fixar de på tävlingsdagen, för nya listor hinner inte uppdateras, de fixar dem som de gäller.

kevin
0

Håller med #43.

Belindaa
0

#43 Det är klart, men du måste hålla med om att det faktist tyder på lite dålig rutin eller vad jag ska använda för ord, när det ligger en sko och massa sömmar i en box som man ska använda på tävlingsdag!

clarro
0

någon som vet hur det gick i det insprängda loppet den 18:e?

Nattie
0

#46 Kålmans Polar Jr van

clarro
0

Okej tack! tider och mer resultat? (A)

Nattie
0

vet inte :/ Tror lilla du kom 2a , idefixen var struken

[Ponny]
0

#45,#40 Det fanns tomma boxar i andra stall så det hade nog gått bra att byta bara man gått till inskrivningen och sagt till.

[Mariaaaaaa]
0

#50, det är ju lite svårt när man upptäcker detta när man ska åka hem? boxarna var igen klistrade med lappar som det stod att boxen var rengjord och KONTROLLERAD av travbanan.. DÅ ska det väl inte finnas en chans att detta ska hända om den nu ÄR kontrollerad?