Östrruss utställning Kalmar 18/7
Vi förlänger anmälningstiden till tisdagen den 23 juni. Anmälna görs skriftligen till Ingrid Hagelberg, Skullagård 11, 362 50 Väckelsång. hagelberg.j@telia.com . Utställningen hålls i samband med Kalmars dubbeltrav så passa på att ställa ut era ponnyer. Vi kommer även ha en dropp in klass i mån av plats. Skillnaden på vanlig klass och dropp in är att vanlig klass blir rancerad och får hederpris medans dropp in får sin bedömning, plakett och rosette.
Välkomna!
Det skulle ha varit roligt att prova att ställa ut Tino, (även fast han ser ut som en liten åsna).. 
Men jag har aldrig ställt ut en häst tidigare och vet inte hur man gör. xP

Jag tycker Tino är fin och ni har inget att skämmas för. Han har ju även fina gångarter och så visst ska du visa honom 
På SvRAF hemsida finns ett dokumet som heter "utställningsskola" det ligger under "praktiska frågor". Där kan du får lite tipps om hur du ska göra.
#1 håller med, det skulle vara kul att ställa ut sin lilla Rezit med, bara för skojs skull :D
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
#2 Jo, visst är Tino fin, men jag vet bara inte hur man gör, fast det skulle vara roligt att testa när det är på hemmaplan och om man ändå ska starta där inne så.. Vi får se. :D
Bild på Tino som jag tog idag.. :)