Vad saknas?
Vad tycker ni saknas inom ponnytravets utrustning? Är det någonting ni söker men inte kunnat finna?
Gör en liten minimarknadsundersökning här :)
Kan det finnas något intresse av färgade knäkappor, boots, selar?
Vad skulle du vilja köpa till din ponny?

Jag skulle vilja ha ett Walsh eller Whalstens huvudlag till ponny.

Raymond check som är anpassad till ponny skulle ja tycka vore kanon :) Jag har special beställt min så att den ska passa, det är nog den bästa investering ja har gjort.
Sen kanske "pull-platta" i mindre storlek vore bra. På russ funkar nog storhäst men på shettis tror ja dom är allderles för stor.

#2 ladugrds inrede hade ponny reymond ett tag iallafall.
de jag har haft svårt att hitta är väl små bett som inte bara e dom vanliga
Säger som 2;an skulle vilja ha större utbud av käkar å skulle vilja se pullplatta till ponny!
Såna saker man sällan ser, och som jag är ibehov av!
#4 håller med dig att en pullplatta skulle finnas och sådana småsaker som stortravet har

Det jag tycker fattas är viktboots som passar, vill man ha mer tyngd närmare 100-200g får man gå upp på storhäst och då blir dom gigantiska och skaver (iaf dom jag har hittat).
Även betten har lite dåligt utbud på små storlekar, så som entömsbett, crescendo m.m har inte jag någon koll på vad det finns för storlekar. Däremot saknar jag tredelade mindre bett.
Det vore även roligt med lite mer udda färger på olika sorters utrustning (jordbländare, bandage,can't see back, förbyglar). Jag har svart och orange utrustning till Polenta, det mesta får jag specialbeställa, men roligt vore det om det fanns fler lite udda färger. Såg en rosa sele en gång faktiskt, tror att man kunde beställa den ifrån USA, sådana grejer vore roligt.

#6, jag beställde tunga boots från Börjes förra året tror jag, stl S, och de var perfekta på russ! Tips 

Anatomisk seljord till såväl russ som shettis och som inte kostar en förmögenhet.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#7 Jaså? Där ser man, får kolla upp de :P

#8 Anatomisk, vad är det? 
shettis är det ju omöjligt att hitta passande grejer till tycker allt är förstort!!

#8 Med anatomisk menar jag en jord som "svänger" så att den inte stör frambenens bakåtrörelse. Hittade en för stor häst på travshoppen i Årjäng i vintras men har inte sett någon ponnyvariant….
Jerker Klang,

#12 jaha! :)
Skor i olika varianter, och flera olika storlekar. Svårt att hitta till shettis.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#14 finns på smejan i karlstad, det som inte existerar skapar alf :-D
Jerker Klang,