Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 550 ggr
Becca_jansson
0

Nästan läskigt!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har då någon gång sett en bild på en häst som är skrämmande lik din egen? Det har jag många gånger har ett exempel här.

Hästen med träns är min vallack och den andra är ett sto med okänd härstammning. Spöklik min egen vallack samma kropp!!!!

Becca_jansson
0

Och här är vallacken

Becca_jansson
0

Ytterligare ett exempel min vallack kalle men nu hans halvbror klipping. Samma pappa Juventus (fux) konstigt är även att klippings mamma är kolsvart medans kalles mamma är ljusbrun. Kalle är väldigt lik sin mamma och mormor.

Teja-Bea
0

Jag har tävlat två gotlandsruss som är otroligt lika. Inte bara är de lika till utseende, utan även till personlighet! De är jättelika!

Det är stoet Tinka Viking och vallacken Jofur. De är inte släkt på något sätt! Inte uppfödda på samma ställer eller nånting! bara läskigt lika!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Becca_jansson
0

Tinka vikíng var välldigt lik min kalle som jag har med på bild.

Teja-Bea
0

Mmmm.. de har samma modell alla 3!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

ryttarn
0

Jodå, vi mötte förra året ett russ som hette Linniment, han och mercan var skrämmande lika, utseende mässigt. Tempramentet var dock helt olika. Linnement var, snällt sagt, lite lat….

Kan ha att göra med att dom bägge två var efter Rasputin….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

divansson
0

de är en spec..  kommer inte ihåg ve den hette  :(  otur nog.. den hade i alla fall samma morfar som min ponny..  han var också vallack å lika längd på manen å svansen också..  sen hade den samma humör som min ponny.. å var lika rund runt magen.. :P  värsta läskigt ju!  sen hade den samma färg på selunderlägget å..!   uuha..