Russ sökes
Hej!! Jag heter Caroline Mundin och är 16 år.
Jag söker ett russ för tävling. Det måste vara ett sto eller valack (ingen hingst).
Jag har kört ca 20 lopp men bara 3 kat B lopp. Har kört sen jag var 11år men är bara inne på min andra tävlings sesong.
Jag går på wången travgymnasium och det är där hästen kommer få bo under mestadels av året.
Har ett shettis sto om någon vill byta eller som ett "mellanlägg".
Mvh: Caroline Mundin
Både stuteri Trot och stuteri Skott har fina hästar till salu. 

Russet måste vara minst 3 år och inkörd.

Skulle du ha den på foder eller är du intresserad av köp?

om du behöver en häst på foder har jag en sjuårig valack vid namn skräcken väldigt tävlingsvan vill du veta mer maila dedde_girl@hotmail.com
#1 tack Karin
.
Jag har ett russto till salu som är både riden och körd.
Hej!
Jag har en 11 årig jättesnäll russvalack till salu. Snabbaffär så säljs han billigt.Mvh/Becca
Ja skräcken skrämde slag på namnlöse i b-finalen på baggen de året vi va med ;) vi vart slagen med en nos !!! FaAAnn ;);)

jag har ett russ sto till salu : amanda_9400@hotmail.com
Hej…
Min syster vill sälja sitt russto. Hon blir tre år iår. Är svart med stor stjärn. Mättes i mars och var då 115cm men har växt på sig lite mer. Hon är väl inkörd och trafikvan. Lite sutten på av 6-åring. Har varit travtränad sedan i våras och kommer att kvalas in. Har pass, chipp och är travreggad. Snäll i all hantering och en riktig kelgris. Mejla gärna om du är intresserad.

Hej!

annonsen är ej aktuell!!! ponnyskorna e lagda på hyllan