Boden 3-5 juli
Ca. 1 och 1/2 vecka kvar till anmälning!
Vilka kommer? :)
Jag kommer nog inte :(
Alla våra lär starta i alla fall, får dock se vilka proppar det blir!

Jag jobbar på att komma och titta i alla fall! Tyvärr har jag ingen häst med mig.

eminent startar:D
Nu ska vi se… Mest troligen så blir det så här:
Norrskenets Jupiter startar i prop. 5 (2.35 och sämre) och mest troligen även prop. 6 (högst 25.000:-) på fredagen, sen på söndagen vet vi inte om han startar, men om han gör det så blir det prop. 19 (2.28 och sämre, penninghcp) - men det är osäkert!
Razmus Raid debuterar! Startar i prop. 8 (2.30 och sämre) på fredagen och prop. 20 (2.30 och sämre, penninghcp) på söndagen. Funderar på om vi ska anmäla ut båda dagarna eller inte, vi får se!
Zolero har bara ett lopp som passar bra, och det är på söndagen, prop. 22 (2.11,0 och sämre, penninghcp). Ingen som helst form på hästen, men vi kanske är med "bara för att" + att det är hemmaplan + att hästen behöver några lopp i kroppen.

jag ska då iaf anmäla ut Foxy Red båda dagarna

Kommer inte dit :( typ inte en prop som passade mina pojkar :(
http://carolineforsner.blogg.se/
#7 har typ samma problem :(

jag ska anmäla Telia och Müsli : ) får se vilka proppar har inte hunnit kolla ännu :P
hoppas många kommer och att de blir många fina lopp :D

jag kommer med min Lojstas Starlight :))
Zolero kommer nog inte starta, men vi får se… Kanske hinner ändra mig igen ;)
kommer nog dit men får se vart så mycke tillägg för han
#12 ja du får mycke tillägg på han

#12 kom änså :)
hoppas de blir många häst och mycke fina lopp : )
ar de ingen fler än dom som har skrivit som ska upp? :P

#14 ojsan ändå skulle de stå hehe :P
Jag hoppas för er som startar att de blir fina lopp
Kommer inte ändå :/ synd för jha gillar banan men det blev hoting ist.
Hur lång är banan i Boden? Jag kommer från Luleå och vi ska upp dit i sommar och hästarna ska kanske få följa med och tävla där. Jag vill bara veta hur lång banan är!
Banan är 1000 m. lång och 23 m bred på upploppet och 22 m bred på bortre långsidan.
Det är en året runt bana för stora travet.
Mvh Christina Hietanen
Anmälan är imorgon! Kom igen och anmäl nu 
Jag ska tyvär inte dit så blir inte att anmäla för mig .
Men jag hoppas för er andra att det blir många hästar i alla lopp :)

Är ju så sjukt sugen…. Men tror inte mamma har någon lust att stanna i Norlland en hel vecka då vi åker uppåt redan på söndag :/
#22 Nog tycker jag ni kan stanna i en vecka :) Men pappa dig för myggen då :P

#23 haha o jag som e allergisk för mygg xD
#24 Det är jag med.. haha

Kom igen å anmäl! 
#26, kommer du och kikar? :)

#27 Jag jobbar på det, haha ;) men det ser rätt bra ut, så förhoppningsvis 
#28, okej, vad kul! :D Måste ju ha någon som fotar min bebis :)
Anmält och klart!

anmält nu…
eftersom som inga proppar passade min ponny lämnas hon hemma men jag kmr ändå och fotar och hejjar! :)
hoppas det blir många hästar i loppen :)

#29 Han kommer definitivt att fångas på kort ;)
Inställt på söndagen pga för få anm..
Jättesynd :(

#35 så det är bara trav på fredagen?
#36 Ja

Vad tråkigt :/
Alla drar till Hoting istället eller?
Jag och Okey ska dit iaf :)
Ju längre söderut man bor, desto känsligare är man mot längre sträckor (detta bör ses med glimten i ögat) ;)

Vad synd att det inte blev något på söndag… själv tror jag att min kusk är lite "lull lullig" - vi har festival här i skellefteå den helgen och jag unnar henne inget illa.. ska själv dit och titta på bla Tomas Ledin (och minnas de goda tiderna i livet) På lördag är det ännu bättre artistser.. så om hon skulle starta på söndag - tror jag hon skulle stinka acetaaldehyd:) Men jag vet även att hon är en mycket skötsam ung kusk.. med livet fram för sig.