Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1294 ggr
uffesterner
0

Mycket häst på Hoting 2

Tisdagens startlistor

Flican98
0

#0 Tack så mycketSkrattande

aamaandaahh
0

Hejja Nekter och Ellsa :)

ahlblom
0

Roligt med mycket hästar. Jag tror Lina Sjöberg kommer få två bra dagar i Hoting med segrar i varje lopp hon kör! Hennes hästar står bra inne!

Kristina-
0

Lägger in i bättre format !

nemesis
0

Hur kan hästar som inte kvalat få starta?? är det ingen "riktig" tävling?

Vikasstuteri
0

Höga prispengar har de iallafallFlört

uffesterner
0

#5 Du har m.a.o. inte följt vad vi här uppe kallar "Boden-debatten"? Hoting är i år tvingat att köra ponnytravet som bygdetrav p.g.a. en protest från en klubb som kör dubbeltrav samtidigt. Denna klubb hävdade att Hoting inte lämnat in propositionerna i tid. Eftersom det är bygdetrav så går det bra med okvalade hästar, men det gör det även i officiella tävlingar, bara hästarna ägs i t.ex. Norge. Se bl.a. startlistor Boden 3 juli.

Lina-P
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Det är bygdetrav!
Bra för min 3-åring att få erfarenhet!

Lina-P
0

Vill se tippningar!

amandahandersson
0

Synd att det krockade med Boden! Om det inte gör det nästa år ska jag nog dit, om propparna passar vill säga :) Är ju ändå en bit att åka så..

nemesis
0

aha då hänger jag med!

[Mulle98]
0

Jag årkar inter tippa nu men senare jag tippa nyss på Mycket häst hoting 1 så jag årkar inte tippa här

clarro
0

finns tippningstrådar :P

http://carolineforsner.blogg.se/

Nattie
0

Swenton e insatt i fyra lopp får de va med i så många? (båda dagarna) ;; Trodde det bara var tre de fick vara med i men det kanske e annat på bygdetrav?

equuleus
0

#14 Du får starta 4ggr sammalagt på dubbeltrav, 2starter per dag med en dags vila emellan.

Nattie
0

#15 OKey Då vet jha :P

Lina-
0

shit va bra lopp ellsa fick!! speciellt det sista :P haha