attans att jag inte anmälde till Gävle, nu när det ser ut som att det inte blir nå Bollnäs..

inget bollnäs?

Synd med många tävlingar i närliggande områden och tanke på att Eskilstuna hade dubbelhelg här innan.. för ponnyfolket är ett resande släkte…
#2 jag vet inte. Hade det blivit lopp borde väl listorna finnas tillgängliga nu? Jag avvaktar till i morgon så får vi se..

Tänka sig att alla lopp man anmäler Tina till ska bli inställda :(

jaha va roligt.. ytterligare ett passande lopp inställt….
VA TRÖTT JAG BLIR ATT DOM STÄNGDA SNABBLOPPEN ALDRIG BLIR AV.
men sabelström birgitta nånting, äger väl inte flashlight?
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Du får åka till Karlshamn den 15 juli istället. Där har Busen en bra propp!

#8 Har du skickat in ägarskiftet till SPTF?

Nu ångrar jag mig att ja inte anmälde hit istället :P Finare lopp än på romme, bollnäs också för den delen. Attans.

skulle ha anmält till Gävle :O
Det är lätt att vara efterklok! :o
#8 Birgitta står fortfarande som ägare på Flash för att ni kanske glömt ägarskifteslaggen? men det är ju lätt o fixa!
mamma ringde o fråga o de va nå papper vi inte visste om :P xS
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Det finns aldrig några lopp nu förtiden och om det finns blir det inställt lika bra att sluta med ponnytrav.

Evelina du har en poäng i det du säger!
Men jag undrar hur många som anmälde till snabbloppet?
Jag anmälde Tina, Petro var anmäld, Bill också? o Super Busen skulle vell också anmälas? var det ingen mer alltså?

Ja Bill var anmäld, så då var vi ju fyra konstigt att inte det blev en till iallafall så loppet kunde bli av:(

Känns som att någon mer borde ha anmält men tydligen inte då

Så surt att loppen inte blir av… nu får kajsa inge lopp förrens dubbeltravet ös…

Cicci hon har iaf startat iår ;) haha…
Var tänkt aTT Tina skulle göra comeback på Romme, men det blev inställt, bara Tina o Petro anmälda till monten, så anmälde till gäcle ist men icket där heller :/ känns sådär att behöva göra årsdebut på Östersund xD
# 17 Det var fyra hästar anmälda till snabbloppet.
#20 även snabbloppet för Kat.A var det fyra anmälda till.
Tråkigt när man måste ställa in lopp.

#21 haha ja det har hon.. okej ja det är förjävligt o ha snabba hästar oxå då risken oftast är att loppen blir inställda….

#5 #6 Ja jag vet… tyckte så synd om er för att ännu ett lopp blivit inställt för er, det finns tydligen bara era hästar i den klassen! Ni får köpa fler så kanske loppen blir av

#24 haha el så får du se till att köra fortare med dina ;)
# Jonas vet du hur långt det är till Karlhamn i från Borlänge (Busen bor där) Jäääääätte långt.
Men som du säger en ruggig propp.
Som #16 säger, det är lika bra att sluta med ponnytrav.