Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1333 ggr
Dolores
0

Sommarväder

Nämn positivt / negativt  om detta sommarväder!!

Jag börjar;

En vecka kvar till semestern..Cool

För många brännmaneter Rynkar på näsan

Många hälsningar från Västkusten

LinnJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fortsätter:

Kvällsbad i Blå Lagunen (ett kalkstensbrott på norra gotland)

Alldeles för många blodtörstiga insekter

Soliga hälsningar från Norra Gotland Glad

SandraErikssonn
0

_Inga tjocka kläder eller frusna fingrar

Har ingen ork att göra nåt_

amandahandersson
0

Positiv: Myskvällar med pojkvän och kompisar i midnattssolen.

Negativ: För få tävlingstillfällen här uppe!

Johansson
0

# 1 Ser underbart ut!!!

Karsk
0

Positivt: Mysika kvällar/dagar med sambon och med vännerna.

Negativt För få tävlingar här uppe och myggen

ahlblom
0

Kör travsammanhang..

Positivt: Mycket tävlingar under sommaren. SM, många dubbeltrav osv.

Negativt: 32 grader i skuggan när PV skulle gå lopp i söndas.

:o

Rajmon
0

Positivt: Det är vindstilla för första gången detta året och man kan äntligen lämna ifrån sig jacka och långbyxor. Härliga ridturer om kvällarna ner till stranden där vi alla svalkar av oss=)

Negativt: Både människor och djur är totalt utmattade och kriget mot insekterna har börjat!

agnes_S
0

Positivt: Skönt att slappa i värme och sol.

Negativt: Orkar inte göra något i värmen, inte heller hästarna.

Miii4
0

Postitivt: Slappa på Tylösand

Negativt: Att man inte tog en veckas semester till när värdet blev kanon i Halmstad..

tearsofmemories
0

Positivt: Sköna kvällar, Skönt att slappa, myskvällar, Härliga tävlingsdagar

Negativt: Kan ibland bli för varmt. Kör hästarna antingen tidigt på morgon eller sent på kvällen. Alla mygg & Knott .

Pinto_4ever
0

Positivt:  att slippa alla tjocka lager med kläder!
Negativt:  inte kunna köra hästarna mitt på dagen! måste göras på kvällen… (iaf jag kör inte häst mitt på dagen när det är 30 grader!)

annars är det negativa också ALLA förbaskade mygg & knott! =)

DubbelE
0

Positivt: jätte härliga kvällar, kunna gå i klänning hela natten och inte frysa alls.

Negativt: Jobbar varmaste veckan på året! står mitt ute i solen vilket resulterat i jätte härlig ensilagebränna (t-shirt, shorts o strumpor). Lyckades också med att få kräksjukan förra veckan. sen att man inte kan träna förens klockan 9 på kvällen och börjar jobba klockan 7 på morgonen.. inte mycket sömn här inte med 3 hästar som ska tränas.

divansson
0

Positivt: Ingen kyla, ledig från skolan, mycket trav både för våra vbl och ponnyn, bara kunna slappa i stallet, åka moppe, sommarjobb, grilla i skogen och ha kul :)  sen att fylla år (a) xD

Negativt: Lite väl varmt vissa dagar (över 30 i skuggan flera dar nu..), mycket regn, världens fulaste bränna har jag, alla kryp, häst som är tokgalen i gräs, en ponny med låsning i bogen, hm?   Jo att ja inte har ett vbl till ;) än.  Till sist, att sommaren är för kort :(

MartinaFrick
0

Positivt: JAG ÄLSKAR VÄRMEN!!!Cool

Negativt: Det gör inte pållsen…

Nattie
0

Possitivt att kunna bada med hästarna och kompisarna :)

Negativt alla myg och kryp ^

Belindaa
0

Positivt: DET ÄR JU SÅ HÄRLIGT!!! Skrattande Flört
Negativt: Mygg och knott. De är som galna här uppe, äter bokstavligt talat upp en..

Mandah
0

Posetivt: Varmt och skönt och man slipper gå med massor med jackor och varma kläder och mössor och sånt skit, och att man kan bada :D
Negativt: Insekter, mygg & knott & fästingar :O.. Och att det blir lite för varmt ibland och man inte orkar göra mycket då.. Och ibland är det för varmt så man inte kan rida/köra hästarna..

sarahansen
0

Posetivt: Man kan bada med hästarna,mkt tävlingar :) Sommarlov!

Negativt: Alla insekter,kan bli för varmt ibland!

BoysonII
0

SOMMARLOV    Cool 

insekterna och det blir jobbigt att köra hästen när det är för varmt "/

jessssica
0

att man slipper sätta på sej så mycket kläder, det är så skönt att bara kunna gå ut direkt på morgonen i shorts linne o flippflopp Cool

alla flugor/knott o andra jobbiga insekter…

bea28
0

Positivt: värmen, att man äntligen kan bada ute, mysiga sommarkvällar, mm! Mycket är så härligt på sommaren! :)

Negativt; värmen här oxå! (det är jobbigt att plocka jordgubbar ute när det är 40 grader varmt), åska och alla dessa galna insekter.

aamaandaahh
0

Positivt: Ledig från skolan, varmt, bada med hästarna, slippa frysa, bada, varma kvällar, ÖSTERSUNDS DUBBELTRAV

Negativt: Jobbigt att köra på dagarna för värmen, pollen allergi,  knott/myggor/bromsar/getting mm.. extra jobbigt om man är allergisk.