Horseshow
Någon mer som ska gå på Globen i helgen? Annexet är skönast :P

Nope, inte i år. Var där förra året :P
Ska på kvälls-showen på lördagen..
Näää Anna ska ju inte dit så då vill inte ja heller d x)

jag ska inte dit..men mamma ska dit o sälja sin bok tror jag..

Jag ska dit, på lördag med linnea_forss ! :)

#3 Vad du är gullig och tänker på mig! <3
#6 ja veet..du åkte ju inte upp t sthlm utan mej så x)

Ja ska dit på lördan :P =)

nee.. :( men ja vill dit..! vet nån vem de är som vinner den där hästen? :P den där Pollux-Hästen alltså.. ja va mä i den tävlingen men ja vet att ja inte vann för hon har inte ringt.. ja får vel köpa en shettis elelr nått då.. ;)

Nån som ska på Göteborg Horseshow i februari? Jag ska dit på söndan! =P

#10 jag o tre kompisar ska till gbg på lördagsförmiddagen.. :)

Jag ska dit på mässan men vi struntar i showen…roligare att handla:P

#5 JAAA! :D Jag och Casandra ska dit på fredag! =) de är 6e gången ja är där :D haha! svinkul;)
Jag ska dit på lördag kväll och motionera i trappor.
Veritas odium paretFörvånad
Japp! ska dit på sista föreställningen på söndagen.. ja ville dit på lördagen för då e det wången å så. men 2 travmänniskor mot 5 hoppning.. så blev de inte så.. :P det e grymt kul å gå i anexet.. :D om man slipper kvävas bland människor..
Vi ska dit på lördan.

#13 , självklart menade jag ju på fredag, vilket minne jag har, fast det vet du ju redan att komma ihåg saker inte är min starka sida xD

#10 jag går ALLTID på gbg horse show.. 7 året jag är där nu :)

Ni som var där.. vilken dag var bäst?
Tycker att det blir dåligare och dåligare för varje år som går, nu sponsrar ju inte ATG längre heller..
jag var där på kvällsshowen på lördagen:) det var kul, lite mycket hoppning bara

Jag var där på eftermiddan på lördan på Matinén, de var jättebra tkr jag, en massa shownummer Wången uppvisning, Horseball…. Horseball var skitkul, det såg jättehäftigt ut, det är typ som basket..fast de rider..såklart XD.
jag var där på söndagen sista föreställningen.. men jag var faktiskt lite missnöjd. första gången.. och det var nionde året vi var där. asså de var inte så mkt innehåll. horseball var ur coolt och sen hästen som gick i bollen.. men resten asså.. njää.. asså de var ingen shettisgalopp :( sen trog det ut på tiden nu kopiöst.. skulle sluta 9 men slutatde typ kvart i vart i 10.. sen stängde anexet redan i pausen!!!! näe…. aja jag ska ju såklart dit nästa år! men då blir det på lördan i stället ;)

jag tycker det är bra att dom inte hade shettis galopp… såg en riktigt äklig olycka för några år sedan i scandinavium…USCH, efter det har jag alltid hjärtat i halsgropen när man ser hur dåligt organiserat det igenkligen är..och hur stor skaderisken är.