Conquer, värt ett försök!!
Jag vill bara tipsa om den häpnadsväckande produkten Conquer!! Det är en produkt som innehåller hyaluronsyra som bla är en en smörjande funktion av ledbrosket. Genom att ge den tävlande hästen en dos av Conquer dagligen minskar risken för att ledvätskan ska bli trögflytande och orsaka skador! Conquer kan ges direkt in i munnen eller blandas i fodret. Det är helt karensfritt och är framforskat av veterinärer!!
Jag personligen har bara hört gott om denna produkt och använder den även själv på mina hästar!!
Här är en länk till Eva Vets hemsida som är säljare av Conquer!: www.EvaVet.se
Jag kan tillägga att det finns även nu Conquer till hundar!
vad vad då är det kollat av STC

Ja! Tror även att det står på hemsidan! Nästan alla ATG kliniker säljer produkten! De är många stortravare och framförallt galoppörer som använder sig utav conquer.

Verkar vara en bra produkt, om man har en häst med problem så är den nog super. Dock avstår jag från att ge den, den är ju inte lite dyr.. Fast om den funkar är det ju värt pengarna!

#3 Precis! Om den fungerar och hjälper hästens leder så är det ju en ganska så liten summa om man jämför med vad veterinärkostnader brukar ligga på;P

Tror en proffstränare på våran bana använder den. Stallet tycker den fungerar väldigt bra!

Hästen i mitt stall har riktiga elefantben bak, jävligt gallig med andra ord. Han har alltid varit så, men det blir bättre med hjälp av Conquer :)
min ponny har lite problem med sitt bakknä vad ska jag göra ?