Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1296 ggr
Mixie
0

Helsyskon

Tänkte (i brist på annan sysselsättning) fråga om eran häst har några helsyskon, om ni själva äger den eller om ni känner till den? Finns det likheter? Utseende, humör osv? Berätta gärna och lägg gärna in bild =)

//Mickan

Mille
0

Vi har två helsyskon, Ebonith och Bandith. De är inte ett dugg lika, en är svart och en är gul och är rätt olika i sättet.

Berra har tre helsyskon, de verkar vara ganska lika utseendemässigt men jag vet inte hur de är i humöret.

Puss tror jag ska ha två helsyskon, men jag har aldrig sett dem ens på bild.

CarinaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran Sobel JSA har nyss fått sig en helsyrra,hon är född iår..(hon är också till salu här på ponnytravifokus) Selma heter hon och jag tror att de kommer att bli väldigt lika varann,bägge två är helsvarta :) Vi äger henne inte,men hade väldigt gärna velat ha henne..

Selma på bild foto: Jenny Andersson

[parlina]
0

Jag har två helssyskon, Peron f 02 och Pärlina f 03  e Ripadals Benni u Pärla.

Dem är rätt lika i sitt sätt men inte så lika utseende mässigt.

Karsk
0

Jag skulle vilja veta om Karsk har några helsyskon. Vet att han har många halvsyskon men inga hel.

Är det någon som vet det?

Emmma
0

Min syster har ett helsyskon till #3.
Hon har en stor helsyskonskara! e: Rip. Benni   u: Pärla
_-99 Pärloito
-00 Pilepärla (systers ponny)
-01 Pärlman
-02 Peron
-03 Pärlina
-04 Penni
-05 Persilja
_Har inte en susning däremot hur någon av de andra är, har bara sett bilder på dem och ser endel likheter i vissa utseendemässigt.

Emmma
0

Drottningen II, e: Cherry Boy   u: Svall Teja, har två helsyskon: Kungen och Stjärnprinsen.
De är rätt lika varandra utseendemässigt, speciellt huvudena. Alla svarta med stjärn.
Dotte och Kungen är lik varandra i humöret, otroligt snälla och lugna.

SLennartsson
0

Mina två förra russ var helbröder.
Svartkrut född 03 och Ruz född 05 var båda
e. Tomtenos Enoc G och u. Xtra (e. Nomad G).

De var faktiskt inte alls lika. ^^

Bild på Svartkrut.

Mitra
0

Min shettis Mitra har en helsyster som heter Medea morning rain, och dom är efter Kompis Mandus och Maja.Båda är mycket trygga och orädda,men Mitra är mörk(svart)brun medans Medea är fux.