Mina bilder boden 3/7
Nu har jag mina bilder på datorn! Säg vem ni vill se bild på så kikar jag om jag har, tror jag har på de felsta ekipagen!
Men tro inte att dom kommer direkt, redigerar (beskär, sätter logga) eftersom, eftersom att alla bilder inte kommer att bli använda.
//Lovisa

Gervalds Saga gul 6a

Guldhagens Amber, svart 10? :)

någon på Müsli blå2 och Telia ljusgrön 7 :D

Har på alla, börjar redigera nu! ;)

#5 hahaha vilken min ;) men vääldigt snygga bilder! tack 

Razmus Raid, svart 7:a :) I lopp 6 var han med!

#13 den var söt!
#16 har inte hunnit skicka till din mail än, tog längre tid än jag trodde då datorn hängde sig ;P ska jag publicera här eller skicka? skickar nu i så fall :)

#18, du kan skicka :)

#20 då gör jag så! anderssonamandah@hot.. var det va? :)
#21, jajamen! :D

#22 håller på att bifoga nu, det blev endel, men alla är inte så superduper snygga, du tar dom du vill!

#24 Tur att någon blev bra iaf, haha. Tyckte det blev mycket misslyckade bilder den här gången för mig. Sen är det så svårt att veta vilka man ska skicka med, man vet inte vad alla vill ha! Så därför blev det endel Amandah 
Fina bilder :)

Dessutom hade jag hållt kameran VÄLDIGT snett på flera bilder, vette sjutton vad jag gjorde eller om det var stället jag fotade på. Jaja, bättre lycka nästa gång!
Det är hur svårt som helst att fota trav..

Bilder på Vinka, Gul 1a ?

#28 Minst en lyckad bild på Vinka har jag, det vet jag ;) börjar fixa nu!
Har du någon på Sobel JSA vit 2:a ?

Har du nå bilder på Jikas sue fia, lopp 4 nr 5 och lopp 9 nr 9? :)

#8-#12 tackar jätte fina bilder du har tagit på Müsli :D får jag använda dom? tex: he ut på pixbox elr nått sånt? jag låter ju självklart (C) texten vara :D

#38 jadå, använd hur du vill ungefär! ;)
Tack för bilderna på Sobbe :)
Verkligen jättefina!

har nu några bilder på Hults Ramir? :)

#31, #32 - Tack för bilderna :D

#41 det tror jag, men sitter vid fel dator nu. Fixar det ikväll!

# 35 Va fin hon är!!

Oj, gudars vilka stora bilder jag fixat
haha!

någon på foxyred? lopp 4, grön 6 och lopp 9, ljusgrön 6 :)

hade du någon bild på jikas sue fia, lopp 4, grön 5 & lopp 9 ljusgrön 9 :)

Oj, glömde bort igår kväll! Bilderna kommer innan imorgon tror jag, kan inte lova något!

Fina bilder! Så himla fin Sobel är!!

någon bild på smevallens eminent lopp 9 ljusgrön kommer inte i håg villket nummer mn tror det var nummer 8 :P
eller nu när jag tänker efter så var det 8
altså lopp 9 ljusgrön 8:P

Hehe, tydligen kom inte bilderna igår åkte bort. Men ikväll har jag nog tid om det inte dyker upp något oväntat. Gäller bara att jag orkar! 

#53 tack :D

Nu tror jag att jag kommit ihåg alla! Någon som känner sig glömd? ;)