Grattis alla ÖLPTSare
Vill gratta alla från ÖLPTS som startade på Mantorp idag 5/7 och tog fina placeringar.
Först ut i lopp 2 var L.A. Maxit och Johanna Blomander som vann på fina tiden 3.01 Nytt rekord.
2:a var Rosenhagas Nuit och Linus Kroon på nya rekordet 3.16
Lopp 5 Var Eagle eye Cherrie och Johanna Blomander 2.a
Lopp 7 L.A. Maxit vann igen men tyvärr blev det ingen tid i detta loppet
Super grattis till en dubbel med "Myran"
Lopp 8 Hults Zenito och Timmy Lundegård Tog en fin tredje placering på tiden 2.30. Jätte grattis till att du fått lite fason på honom nu. Du ser att träning ger resultat, oavset vad andra säger!!
Lopp9 Rosenhagas Nuit och Linus Kroon Tog sin andra andra placering för dagen, Grattis till en dubbel tvåa!
Lopp 10 Här Blixtrade Trolleby Melon till och tog en fin andra placering med Christian Gorski i sulkyn Tiden blev fina 2.54
Ingen örebroare var sämre än 3.a under dagen, Jätte bra jobbat!! Jag vet att ni har tränat riktigt hårt. Är så kul när träningen ger lite resultat!
Hela dagen var riktigt trevlig. Och uppehåll och sol var det oxå. Ponnytrav när det är som bäst, ett glatt humör och nygrillade hamburgare. Det är så underbart att komma till Mantorp och känna grill doften.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Min pappa grillade! hahaha , :D
Grattis Örebroarna ! :D
ja jag håller med mantorp är en trevlig bana som tuvärr är lite underskattad med dåligt med anmälningar i sina lopp , men jag undra ju varför de altid ahr oturen att hamna veckan eftre eller förre de större banorna i mälardalen
ett jätte tak till Mantorps ponnytrav klubb för en bra tävlingsdag
vilket resukltat örebro hade i mantorp ! tunt med EPs men vi hade i alla fall några som var där och startade och vann och var placerade med sina ponnyer.
alla är verkligen jätte duktiga
Tur Timmy att du inte lyssnar på " dumt folk" - fortsätt att kämpa med din ponny ! Den ha ett grymt steg när den travar , han kan bli riktigt bra med mer rutin så kom i gen med han och gå din egen väg
bra jobbat
kram madde
#2 Tack Madde! Visst är han fin, Timmy är envis så han ska nog få fason på Zenito, men som sagt det kommer att ta lite tid, men när den tiden kommer får andra passa sig haha! Våran Nordsvensk kan inte trava ifrån honom här hemma, så fart har han.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Grattis alla duktiga ÖLPTSare!
Grattis Solvalla till 4 dagssegrar! :D

Grattis till alla som fick framgångar :)

Kul att dt gick bra för Zenito :) Alltid tyckt han är väldigt snygg, enda sen jag såg han första gången som 1åring när vi var nere och kollade på Plexus!
han är verkligen snygg ponny med rutin kan han bli farlig