Startlistor Östersund 17-19 juli
Jag vet att jag är tidigt ute, och jag har full förståelse om det tar ett tag för Östersund att fixa i ordning startlistorna (brukar ju vara 24 fulla lopp), men när de blir färdiga så lägg gärna ut dem! :D
Puttar! :)
hoppas dom kommer snart):-
hoppas också att de kommer snart :)

tror int dom finns ute förens imorgon på sptf… dom ringde mig för ett tag sen så… o sptf har stängt nu för dagen :P
#4 tror också de kommer ut imorgon..
Gah, jag är dönervös! Måste se så allt blivit rätt! Har alltid blivit fel för mig när jag ringt och anmält tidigare år, och i år får det inte bli fel igen ^^
Bra om man kunde se dom innan dom kommer ut på SPTF så man kan rätta till om det blivit nåt fel i anm. Kanske dom kommit ut på kanal 75..så är det någon som kommer in där som kan kolla det?
Finns inte på kanal75 ännu. Mycket jobb med att sätta ihop listorna till ett dubbeltrav. Vi får nog lugna ned oss lite.
Klart att det tar tid, särskilt till Östersunds dubbel :) Det är ju så hysteriskt mycket häst! Måste vara jättemycket för arrangörerna.
Självklart tar det tid och Östersund brukar vara OTROLIGT snabba för de brukar komma ut dagen efter anmälan ÄVEN när det varit dubbeltrav så dom gör ett otroligt bra jobb! Men man är ju nyfiken och spännd så klart man vill se dem!! :D inte kommit nå på kanal 75?
ja har dom inte kommit på kanal 75? =)

Här kommer dem! Kom i håg att det är endast preliminära listor.

Preliminära listor!
Två bra lopp åt Musse! Särskilt fredagens 

Polenta fick bästa loppet på söndagen :)
Söndags loppet för Hagge var bra men inte fredagens men det förstog jag nästan :) Kom inte in på det tredje jag anmälde till, de var synd :/ var bra för han. Kom inte i på reserven heller men de va bha bra ^^
ser ganska bra ut för mig :) Man får hoppas det går lika bra som man hoppas :)

nån som vill tippa:D?
Vilka fina lopp och mycket fina hästar! Tur att man åker till Kalmar ist.. 

Shit! Ett bra lopp med Guten det trodde jag aldrig skulle hända 
http://carolineforsner.blogg.se/
Alla mina fick bra lopp ! (: De kommer nog gå riktigt fina tider!
Lycka till allihopa!

Det är så grymt kul med mycket hästar!
http://carolineforsner.blogg.se/
fe´rgus har halvsvåra lopp, men men :)
Hoppas det går bra för alla :) huvudsaken är ju att ha kul :D Det blir kul att det är så många som ska starta :D

Trav e trav o alla lopp ska köras ;)
Hoppas iaf på en kanon kul helg! Precis som det brukar vara!
det är alltid kul på östersund, oavsett hur dåligt eller bra det går och oavsett väder :D
Betalar man startavgifterna på plats eller? Hittar inget kontonr där man kan betala…

#27 det står att det ska betalas på plats ;)

vilken tid går första loppet på fredagen
?
#28 Okej,Tack =)

#29 16.00 har jag för mig va :)

#31 okej:) jag hade för mej att de var dagstrav men då är jag väl helt ute och cyklar^^
du är ute och cyklar kim :D

haha;D
Ja på fradag är det kvällstra´v och på söndag är det dagtrav :)

någon som vet när det är paus ? (:

#36 de är 20 min paus efter lopp 4 och 8 tror jag de stod i programmet på öptk sida!
#37 DEt är ju bra att veta :D

sen tror jag att de stod med att värmning mellan loppen får endast ske i rätvarv :)
ÖPPET HUS RIKSANLÄGGNINGEN WÅNGEN
18/7 KL 11-14.00
VI VISAR ANLÄGGNINGEN OCH BERÄTTAR OM SKOLAN.
GUIDE: MADDE GUSTAVSSON, TRAVHIPPOLOG OCH LÄRARE PÅ WÅNGEN
070-…… …..
VI BJUDER ALLA UNDER 18ÅR PÅ HAMBURGARE/KORV OCH DRICKA.
RING OM DU HAR FRÅGOR INFÖR ÖPPET HUS!!!
#39 får man värma mellan alla lopp? :D

#41 alltså när dom har prisutdelning bara tror jag de är, för dom kallar väl till defilering direkt efter prisutdelningen och de :p eller jag vet inte! :)