Resultat Östersunds dubbeltrav 2007
Skriv resultat ni vet här! :)

Lopp 1 vanns utav Borängens Jocke, (heter väl den lilla skäcken?), med Kevin Oscarsson i sulkyn, tid klart under 3.00, ner mot 2.50. God tvåa imål Goofy några längder efter!:)
Lopp 2 av Lolita Dar, tror att det är en treåring efter Darius Roll. Segertid någonstans kring 2.10

grattis wiktor

Danielle vann lopp 11 klart… Det är nervöst både hos familjen uppe i Östersund samt för mig här hemma i Solna så vi har bara växlat snabba ord… Återkommer när Iva sprungit klart så kanske jag vet mer…

Lopp 12 vann Lexius och Iva var 2:a. Sedan tror jag att Karamellen var 3:a…

#5, hur har det gått för Primavara?

#6 Hon blev 3:a på 2.17. Lolita vann ju det loppet på 2.14, och sedan var Jollina Roll 2:a på 2.20.

Här kommer det jag vet, många spännande lopp kördes idag!
Lopp 1: 1) Broängens Jocke 2.51.9 2) Goofy 3.00.1 3) A.C´s Julia 3.05.8
Lopp 2: 1) Lolita Dar 2.14.2 2) Jollina Roll 2.20.4 3) Kålmans Primavara 2.17.1
Lopp 3: 1) Harobar 2.40.8 2) Telia 2.48.7 3) Make me Happy Hanna 2.53.0
Lopp 4: 1) Ripadals Russeman 2.03.0 2) Säby´s Allan Cross 2.06.6 3) Idefixen 2.10.0
Lopp 5: 1)Viggo 3.02.1 2) Sörbys Sara 3.03.9 3) Jikas Sunniva Star 3.04.0
Lopp 6: 1) Fe´rgus 2.12.8 2) Djinn Ess 2.11.7 3) Åkres Reidar 2.12.3
Lopp 7: 1) Harobar 2.33.8 2) Stjärnprinsen 2.31.4 3) Busebo Trolla 2.32.6
Lopp 8: 1) Jecson, 2a och 3a var Rosenhälls Mawerik och Allgunnens Xnit, kommer inte ihåg vilken av dom som var först..(har ingen lista)
Lopp 9: 1)Månstorps Jazz 2.48.6 2) Vävsla Ginny 2.52.2 3) Bäckdalens Ninjo 2.51.2
Lopp 10: 1) Farmens Hyper 2.08.5 2) Björksta No´grann 2.09.9 3) Cocos 2.13.3
Lopp 11: 1) Danielle, sen vet jag inte mer…Många diskade i detta lopp! (har ingen lista från detta lopp)
Lopp 12: 1) Lexius 2) Iva Roll 3) Karamellen 1.52.6, (har ingen lista från detta lopp…)

#8, grattis till Hyppsens seger!

#9 Tack!
GRATTIS Wiktor till segern med Lolita!! Fin tid!! Grattis även kretsen runt Lexius, Iva och Primavara. Till slut grattis sandra till segern med Hyppsen!!

#11 Tack så mycket Signe!

#8 Fyller på med tid för 1:a och 2:a i lopp 12: 1.50,9 resp 1.51,0

Det står att Nordanåkers Titan har startförbud pga otillräcklig kvalprestation. Måste han kvala om då?? :S

#8 STORT grattis till segern med Hyper.

#14 Blev han diskad idag? Om han blev det så har han bara en godkänd start på de fem senaste, och då måste han kvala innan nästa start.

#16 okej. :(
Ingen som har bilder!!!

Resultatlistor ligger ute för idag på sptf.nu

Hur gick det för Norrskenets Jupiter, Toker , Pegasus och Telia?

Hur gick det för Norrskenets Jupiter, Toker , Pegasus och Telia?
hjärtliga gratulationer från hemmaplan till söderberg & kylin-blom :D
heja gävle :D:D
Resultaten finns på Sptf´s sida nu.
Nordanåkers Titan var även följdstruken.
Vill också veta hur det gick för Toker^^

trolla ägde ;););)

Jag kommer snart upp med bilder från både fredag och söndag ! Jag har bara inte orkat tittat på dom, ska göra de nu ;):)

ååååhhhh, dommarna satt varning en varning på mig när det skulle va på Simba?!?!?!?!?!!
Hur kunde Broängens Jocke och Goofy gå i samma lopp, så är det inte enligt startlistorna på SPTF sidan?
Hanna, hur stor är Goofy, är han fortfarande hingst?
Veritas odium paretFörvånad
Ursäkta det var ju fredagens resultat jag läste….
Hur gick det idag?
Veritas odium paretFörvånad

Så kul att det gick bra för Goofy , skulle vara kul att se hur han ser ut nu ju , jag har ju inte sett han sen han åkte härifrån . Han var ju inte så stor när han gick här hos mig bla våra hingstar , men han kan ju har växt.

Goofy var riktigt fin! Har tyvärr inte fått med han på bild
Grattis Sandra till segern med Hyppsen! :)

någon som vet hur detsåg ut i lopp 2 och 6? Främst i lopp 6…

Ja Goofy såg verkligen fin ut

Några bilder på Säby´s Allan Cross, Kålmans Polartösen, Alban eller Cedrus?

#31 Goofy är hela 98,5 cm nu;) Hehe. Kusken var jättenöjd med helgens resultat, 2 pokaler med hem även om han inte riktigt fungerade lika fint på söndagen! :)
Ingen kommentar om årets kriterievinnare, märkligt, men hon visade upp sig på Östersund i helgen!

Nej!
Han mena nog Kålmans Primavara.
Många fina 3-åringar!
Kriteriet kommer bli ett spännande lopp.
#51 Fel igen!

#52 Djinn Ess

#47 Då har han verkligen växt till sig lillemannen *S* Det är ju huvudsaken att kusken är nöjd och ibland kan det bli för mycket för de små hjärnorna och inte dåligt ändå att bli placerad båda dagarna.
#53 Äntligen någon som fattar något!

Djinns Ess gick 2 kanon lopp, båda från medeldistans med tillägg. Imponerande.
Men du skrev "hon", Djinn Ess är väll en hAn?

#55 Djinn Ess är en kille!
Flera bilder?
nån som har på stjärnprinsen eller Lolita dar?

# 15 och #33 Tack så jättemycket, han är så duktig!
#57 Men det är i alla fall Djinn Ess.

nån som har kort på Lottie elr Svedens jass? :D

nån som har kort på Lottie elr Svedens jass? :D
hihi, hittade den här tråden nu, två år senare. och det blev ju aldrig nåt kriteriet för djinn. han blev sjuk. och nu har jag ju fe´rgus och kolla här: Lopp 6: 1) Fe´rgus 2.12.8 2) Djinn Ess 2.11.7 3) jäkligt kul att många tyckte att djinn var fin!
när vi var hemma hos dom och hämtade fe´rgus. så hade som en segartavla då djinn och jag var på innerspår :D nu hoppar den här tråden uppåt efter två år haha :D
bilder på kraterns smoothie grön 13 och mörkbrun 2