Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1085 ggr
lillazoogin
0

nya tvåminutersponnyer

under östersunds dubbeltrav var det tre ponnyer (fler?) som gick under 2 min för första gången det var Åkres Reidar med Erik Holm som tog en dubbel samtidigt, Mr After Eight som kämpade på där bakom samt Jonna Träskviks Maracas! Grattis

fnut
0

lilla du gick också under två min första gången!

MartinaFrick
0

Grattis till er alla!

lillazoogin
0

ja så var det ju ursäkta!

amandahandersson
0

Många fina travare som satte fina rekord under helgen :)

Grattis till de nya 2.00:arna!

Karsk
0

Grattis alla :)

emmyhansson
0

grattis (:

thilda-
0

Grattis =)

Hagelberg
0

Grattis till alla runt era tvåminutare och speciellt grattis till Sofia och Lilla Du önskar fam Hagelberg och Lill Nina!

Pondus
0

I Söndags på Örebro travet gick Björksta No`grann med Kevin Oscarsson under 2 minuter för första gången……

nemesis
0

även Tosan med Edvin Aronsson sprängde 2 min för första gången förra helgen.!

fnut
0

härligt med många nya rekord :D

Tusen
0

Montró gjorde det för tre veckor sedan på Eskilstunas dubbeltrav. Hon var, då, den tredje 4-åringen i år som gick under 2 minuter.Skrattande

uffesterner
0

Totalt har 151 kat. B-ponnier gått under 2.00,0 i år. Senast i raden Ljungens Pärla i kväll på Jägersro.

Belindaa
0

Så kul! Grymt att så många går under 2.00,0, vilka ponnyer vi har! Glad

evamamma
0

Tosan hälsar till sin "barndomskompis" Lilla Du, kul att de sprängde två minuter samma helg tyckte Stefan Carlsson, som fött upp båda tvåFlört

Hagelberg
0

#15 Visst är det! De har verkligen följt varran i tiderna och i stor sett haft samma rek!
Grattis till Tosan!

Tusen
0

#13 Är det nya 2-minutersponnyer? Låter väldigt mycket i så fall. Eller är det total av de som tävlar i år oavsett tidigare rekord?

MagganS-B
0

131 NYA ponnyer är det inte, brukar vara ca. 30-35 nya varje år som går under 2.00. Jag har koll, gör nämligen diplomen till uppfödarna av premieringsberättigade russ som går under 2.00! Det är verkligen en fjäder i hatten att som uppfödare få fram så bra tävlingsindivider!

Tusen
0

#18 Ja visst är det.Glad Och för oss (Malena egentligen) känns det helt fantastiskt då vår första russuppfödning går under redan som 4-åring. Helt otroligt faktiskt och dessutom med en lite "udda" hingst då det gäller travvärlden. Ibland har man tur.

Vikasstuteri
0

#15 Grattis till nya rekordet från lillasyster RonsanGlad