Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1189 ggr
HallonLilly
0

Startlistor Eskilstuna 2/8

Hejsanhejsan,

Någon som vet om listorna kommer idag eller om det kommer imorgon eller tisdag? Lägg gärna upp prel. från kanal75 i denna tråd när de har kommit :)

moan
0

Hoppas det är många som har anmält till Eskilstuna!

Tusen
0

Listorna borde komma i morgon.

Tyvärr var det få anmälningar. Vet inte så mycket mer.

HallonLilly
0

#2 okej, bra att veta :)

Synd det, "/

ryttarn
0

#2 Kan tänka mig det, trots att vi har 4 starthästar så fanns det inte en enda propp som passa, så det får bli insprängt på Åmål istället. Bara hoppas att det blir av.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

ebba93
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag anmelde  alla mina hästar så hoppas dom kom me.

foto: foto micke

stallnysater
0

Någon som vet vilka proppar som blev av?
Eller vilka proppar som blev inställda (om det var några som blev det alltså)?

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

NatthaBlom
0

anmälde Tina o Etna iaf

Tusen
0

#4 Tja, det beror väl på hur man ser det. Är övertygad att det fanns lopp som dom kunde gå ut i men att ni valde att avstå då ni förmodligen tyckte att era hästars rekord låg närmare den långsammare proppen i o m att det är autolopp.

Vår 4 -åring sänkte sig tyvärr till 1.59,6 på dubbeltravet och kan därför inte starta i det lopp vi hade planerat starta i (2.01 - loppet) men visst hade hon kunnat gå ut i 1.56 och sämreloppet. Men visst hade det blivit tufft men det hade hade ändå gått, eller hur. Antar att ni resonerade liknande.Flört

Det är svårare med autoloppen nu för tiden tror jag eftersom autotiden också räknas i voltloppen och då får man det tufft där istället.

ryttarn
0

#8 Man startar inte i ett autolopp med 4-5 sekunder från angiven gräns. Inte vi iallafall, för varför skall man sänka rekordet med fem sekunder bara för att vara i paritet med de snabbaste hästarna?

För visst hade vi kunnat starta monis, tt och luddan i 2.06 och sämre (de har rekord runt 2.10 +/- några tiondelar) men känner att det då är bättre att spara det till ett annat lopp med bättre förutsättningar.

Det är det jag menar med att det inte fanns ett enda lopp vi kunde gå ut i….. För inte åker jag tretio mil för ett lopp där jag redan på förhand kan anta att det troligen inte blir placering.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

NatthaBlom
0

Nå det var inte jätte bra proppar åt mina heller men det finns inge andra lopp förens rättvik så lär ut o starta tyvärr…

madde89
0

jag hade  väl inte heller så himmla bra proppar åt mina!

priloma  missade 2.01 loppet  med bra några  hundra delar , men man  kan ju alldrig veta vad man anmäler ut hur snabba hästar det blir i loppet , så jag anmälde ut till fria handicappen med, sherdil till  monten och 2.20 och sämre. jag hoppas deras  lopp  blir av. jasg vet  inte vad det beror  på eftersom eskilstuna har haft typ  fulla lopp de andra åren. kanske dags att se eftre vad vio skriver ut för proppar jag vetinet - kanske finnanskrisen ?????

men det vatr ju mkt  lopp i august så  folk kanske bäljer att inte starta på eskilstuna för de har lopp som passsar  bättre! 

jag kommer i alla fall , hoppas mina lopp  blir av !!!!!!

Tusen
0

#9 Ja det är precis det jag menar.Glad

Zeleno
0

var en toppen propp åt min.. men så glömde man väl amälningstidenOskyldig haha, han hade behövt ett lopp innan rättvik men men..

Cashorcredit
0

Här är listorna! Tänk på att de är från kanal75!

MarleneGustafsson
0

Tänk att man alltid lyckas få typ det sista loppet varje gång man e på eskilstuna :p men det kanske beror på att dom alltid lägger de snabbaste loppet långt bak Cool 

Men jag är hemskt glad att de blev lopp iaf! weeiiii

Winner04
0

Vart ett hyggligt lopp för Winner och mig :) han gillar autostart, det visade han på Romme så nu ska vi tagga :) fick dock bakspår men det ska nog ordna sig :)

Ska dessutom bli kul att möta Winners pappa Silverboy :D längtar till söndag :P

Ger mig på o tippa lite senare ;)

madde89
0

vad dåligt anmält det varv till denna tävlingsdag då ! 

eskilstuna brukar ju typ ha nästan fulla lopp.

ja alla jag ska köra kom  ju  med i all  fall.

madde89
0

jag är ockås  glad att det vart lopp för alla mina hästar. hahah