Bild på din shettis (:
lägg in bild på din shettis på tävling lr. hemma lr. ngn annan stans (: skriv gärna lite fakta om den!
Neptuna född -05 sto.
Har startat 5 starter i år tror jag om jag inte minns fel (: rek. 3.04.3.
En snäll men envis häst som vill frammåt, går bara snabbare & snabbare! Är inte inriden ännu men är på väg.
Fanny Henriksson
Manfred född -96 valack
rek. 2.40,2 pengar: 10.227 (?) tro ja de va :)
ingen bild ? (:
Fanny Henriksson

Telia
u. Piggelina e. Fridhems Algot
ue. Patrons Winkler
rek. 2.47,8 och har 11597 kr i insprungnapengar
men har som bäst gått 2.49,? i å r men jag hoppas och tror att hon kommer att sänka sig mera iår :D
hon är snäll och gör alltid sitt bästa å de man ber henne, hon är 101 cm i mankh : )
på bilden: när vi släpte hästarna på bete å dom blev så glada å hoppade å studdsade så en bild på Telia när hon springer :) <3

Müsli fux f.96
u. Flinga e. Schamil
ue. Damm
rek. 3.19,1 som sattes i den senaste starten :D och har 1625 kr, själv tror jag att hon kommer att sänka ännu mera bara hon kommer på att men kan springa fort på banan å inte bara hemma :P
Müsli är en snäll och glad liten tjej på bara 94 cm i mankh hon är som en liten hund, fast hon är den mäst matgalna häst som finns :P hehe hon älskar mat och är bossen i hagen :)
på bilden: när vi släppte dom på bete som förre inlägget om Telia dock så var Müsli inte alls lika sugen på att hoppa runt och ställde sig i stället å vräkte i sig mat hehe : P
lill trollet mitt <3
glömde:: #4 så är Telia rödskäck f.98 :P
fina pållar ! (;
Fanny Henriksson

verkligen fina pålllar ! (:
Fanny Henriksson
KRATERNS SMOOTHIE
E. Alfons U. Grynet UE. Jakobin
Kön: Sto
Född: 040602
Ras: Shetlandsponny
Färg: Svartskäck
Tecken: Vita hår i pannan.
Rekord: 3.05,7K
Insprunget: 2 600 kr
2-1-1-2-2-0-0¨ d:a = 2 0:a = 1 Starter= 11
Smoothie är 97,5 cm hög.
Tränare: Elin Fast
Kusk: Elin Fast
Skötare: Elin Fast
Ägare: Madde Lidström
Hemmabana: Hagmyren
Detta är vårt första år vi tävlar ponnytrav.

Lova
U: LydiaE:

#23 haha nej va dum ja e den e ju inte från fotomike ;S
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Här får du (ni) lite fakta om min underbara shettis: Sweet Shakira, hon är 4:år och hon har tävlat 11:ggr och har bara sänkt och sänkt sitt rekord hela tiden. Hennes förra rekord inom volt efter idag (Åby hon blev tyvärr näst sist) Var 3,04,4 till 2,55,7 och hennes rekord inom auto är 2,47,3. Hon har 2:första 1:andra och 3:tredje platser.
fiiina ! (:
Fanny Henriksson

#25 här kommer ett halv syskon ;)) heheh..
Bårarps Pinto Blaze (valack)
f:2000
u:Sonja e:Almnäs Origo
travrek: 2.54,9
han har den lilla personligheten; Nyfiken!! han är grymt nyfiken på allt! hehe.. och snören är det bästa han vet! headset,skosnören jaa alla snören! sen gillar han om jag står framför honom så far han med mulen under min tröjja å håller på med mulen på min mage x) heheh.. liten busig filur är han! ;p :)
glömde tillägga att scerry ä efter almnäs scurry å ekeholms catinka:)
finna ! (:
Fanny Henriksson