Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 872 ggr
Serengeti
0

Prisutdelningar

Är det inte fler och fler som uteblir när det är prisutdelning efter mästerskap, elitlopp mm?

Vad tycker du? Är det schysst mot sponsorer, arrangörsklubb och tävlingsmotståndare att utebli vid prisutdelning?

palomia
0

Jag tycker INTE att man skall "strunta" i att gå på efterföljande prisutdelningar av respekt för övriga deltagare och ev. sponsorer.

Ibland kan det dock finnas skäl av olika anledningar men då bör man kunna uppge det i stället så anledningen kan framföras och spekulationer och skitsnack kan undvikas.

VeronicaP
0

Tycker också att det är nochanlant  att inte deltaga även om man har blivit diskad eller blivit oplacerad.

madde89
0

jag tycjker  man kan ghå på prisutdelningarna ! dfå blir man ett föredömme för de yngre kuskarna !!

giffan
0

Jag tycker att det är tragiskt att man på vissa banor valt att skriva i programmet att alla bör komma till prisutelningen även om man inte kommit på pokalplats. Inte tragist av banorna som skriver så, utan att de känner att det är ett problem och därför behövt välja att skriva så.

Tycker att det är självklart att man är med på en prisutdelning, om man inte har särskild grund, men så många olika orsaker kan det inte vara för att man inte ska kunna vara med.

Är hästen krånglig kan man ha medhjälpare, och iallafall vara med en kort stund och sen åka ut.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Tusen
0

Tycker också det är trevligt om alla pristagarna är med på prisutdelningen men om man har fler hästar till start kan man ibland inte hinna med prisutdelningen då man måste ta hand om nästa häst.

VeronicaP
0

#5 Fast på insprängdla lopp så borde de hinna med att vara med på prisutdelningarna.

Fast på Jägersro är det lite tråkigt när det är insprängda lopp, barnen får inga rosetter och sist var det inte ens en prisutdelning.

madde89
0

vad då inga rosetter ????

VeronicaP
0

#7 Nä de får inga prisrosetter , inte ens 1:an får någon, även om det har stått i programmet att de skulle få rosetter.

Belindaa
0

#8 Förvånad Jag skulle bli skit putt om jag vunnit och inte fått någon rosett.

giffan
0

#8 Följer de hur det är på stortravet då? Inte alla lopp man vinner rosetter i på stortravet.

Men står det i propositionen att det ska vara rosett? Då ska det vara det!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

VeronicaP
0

#10 Det står i programmet att de ska få rosetter och då tror man ju att de ska få det  i allafall , annars borde det inte stå så.

Christina-Lundberg
0

Men hallå… vart är ponnytrav sverige på väg????
Det är självklart att man skall få rosetter när man blivit placerad. Kuligast måste väl ändå vara när man vunnit och får sin blå/gula rosett fastsatt på huvudlaget och ev ett täcke och få glänsa förbi publiken….

Det kan ju finnas naturliga saker som gjort att man inte får några… posten kan ha gjort en omväg och det inte hunnit komma fram och man kan givetvis även ha drabbats av någon alzimers light version…. men vi ser alltid till att det finns både rosetter/pokaler och täcke framme vid målgången.