Mina bilder Kalmar 19/7
Jag har fotograferat lite sporadiskt under söndagen och några av mina bilder finns här:
Om någon vill ha fler/större bilder så kanske det går att ordna, om man frågar snällt…
Skulle även vilja ta tillfället i akt ock tacka alla funktionärer, tävlande, sponsorer m.fl. som på olika sätt har hjälpt till att göra detta till en mycket trevlig och lyckad helg!

Fina bilder som alltid Calle..
Vi är nog många "därute" som vill passa på att tacka er arrangörer för en kanonbra arrangerad dubbeltravshelg
!

åh! vilka jättefina bilder :)

#0 Tack själv för en trevlig helg, med en trevlig lördagskväll med god mat och kladdkaka :-)
#2 ja vi är iaf några som vill göra det! Jättebra planerat och allt var kanon, vi lär nog komma tillbaka nästa år om propparna passar! :)
Tack för en jättetrevlig helg!

håller helt och hållet med alla inlägg om en lyckad dubbel helg.
jätte trevligt

Håller också med! Jätte trevlig helg och BRA flyt!!
Kanon fina bilder!

#8 fick du några bilder från lopp 1 och 7 på söndagen? :)

# 1, 3 & 7 Tack!

#14 du fick ingen på Erikas sip of Bunna. Vann lopp 12 på söndagen? :) (rödskäck så hon är lätt att hitta på bilder ;) nästa helvit hehe)

Jättefina bilder!
Vill även jag tacka för ett riktigt välorganiserat dubbeltrav och en trevlig grillkväll! Kommer gärna tillbaka.

#11 tack så mycket!
Så nöjd Ture ser ut på bilden. :)

#15 Tyvärr inte.
#16 Tack!
#17 Ja, jag börjar nästan bli orolig för att han tycker att det än roligare med monté än trav..
Ingen som fick någon bild på Rezit på fredagen? :P
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com