Bild på ditt russ

oliver pascal 6 årig valack rek.2,26,5 pigg snäll

björksa ymer dar hingst 2 år ostartad snäll :)
glömde skriva blossa är ett sto:P
har tuvär ej bild

egnition f 3 årig valack snäll ostartad
har ej bild på han

Gemini
7 år och valack
han har ett rekord på 1.43

#7 Det såg ut att vara lite hett där ;)

#12 vad är det för stam på Gemini? jätte fin ! :D

#12 Har han 1.43 i rekord?
Där blev jag förvånad
#16 u. Melinda, e. Skarmnäs Pigall om jag inte är helt ute och cyklar! Är dock inte säker.

#19 Hon är grymt fin du! :) Hur hög ungefär?
**Razmus Raid
**e. Raider, u. Nisans Nadia, ue. Niklas II
Rek. *2.12,8a, 600:-
1 start, 1 seger!
Alltid pigg och glad att köra, fortfarande något orutinerad på banan. Utan vagn är han hur snäll och mysig som helst, men när han får vagn på tänder han till, en riktig tävlingsskalle! Och springa är det bästa han vet.

Latitud. vbl val? 5år e.Mack Lobell ue.Nevele Pride
Har tävlat sedan början på 08. Riktig buse som jag lärt mig att man inte kan lite på tyvärr. Ena sekunden är han urmysig och nästa är han en "gud vet vad".. Men han är snäll oftast i alla fall, nog blir det en hel det bett och sparkar varje dag men så är det.. Många gånger får man se att ögonen blir helt knallröda och bara snurrar samtidigt som han stegrar, sparkas och hugger som en slåttermaskin. Men han är bra så det går ju iaf så länge man håller sig ur vägen och inte vänder ryggen till när men står i närheten ;)

Yang Scoop. vbl val 4år e.Lucky d'Hilly ue.Sugarcane Hanover
En enormt seg kille som gjorde sin årsdebut för ca två veckor sedan vilket slutade i seger. för någon dag sedan vart han kraftigt störd av en ponnykusk -.- så enligt kusken rök andra segern där. Ska ut igen nu på måndag då med bättre kusk bakom också. Han har vart så outvecklad och sen fram tills nu när han börjar se ut som en travhäst. Han är en gosig kille, lite hyss har han men det är bara lite. Han ska förhoppningsvis tävla på nu och lära sig att han ska ta i på banan eftersom han nu endast springer och bromsar och segar. Fin är han också :)

#17 Han har 1.53 i rekord, hon har nog bara snubblat på tangenterna 

#16 Pappa är Skärmnäs pigall och mamma är Melinda

Allgunnens Batong 3 årig hingst
ostartad e. Almnäs Elegant u. Allgunnens Ynni
( lånad)
har ej en bild
# 24, vilken härlig bild! :D

Guldhagens Amber
född 05, rek 2,39, insprunget ca 300:-

Bolsan
2002
e. Junisorken u. Olivia (född på heden)
rek 2,08,3
3075 :-, tror jag ;)
Väldigt gosig att köra, ibland. Tyvärr kan hon ha sina små ideér.
På banan är hon ALLTID pigg, och försöker att göra sitt bästa (hon är otroligt tävlingsinriktad). Tyvärr är det inte alltid till en fördel, då hon ibland vill alldeles för mycket och galopperar bort sin chans i loppet. .

Rafaela Ernst
f.06
e. Skotte u. Regazza Ernst
rek 2,14,0
1,900 kr
Vad kan jag säga förutom att den här hästen är fantastisk..? Hon är nyfiken, glad, pigg och framåt i vagnen. Knappt rädd för någonting (förutom blåeld, som är sååå läääskigt!) Varenda gång hon har gått på banan så har hon utvecklats, vilket är undebart. Nu är det största hindret hennes höjd, då hon redan är 1,28. Nästa mätdag kommer att vara en nervös dag ;)

Snyggingen själv! :D

Dagny Leaf
rek 2.39,9
Inte den lättaste att hålla på med, har sina ideér och är väldig envis…
Foto: Jerker Klang
Ängdalas Calippo 4546 f: 2003 e: Rusch u: Dontie ue: Ripadals Benni, rekord 2.22,4.
Calippo kallas mestadels för Kakan och är en förnöjsam russdam i sina bästa år. Kakan är en allround ponny som både drar vagn, travar ponnytrav och bär ryttare med spetsade öron. Har alltid glimten i ögat och gillar när det händer saker.
Hannibal Roll, val f: 1997 e: Parat u: Bodilla Roll ue: Munter, rekord 2.02,3.
Hannibal är en liten ponny med massor av fart och motor. Han älskar att träna och springa fort. Tyvärr har han även en tendens att vara skör och är för tillfället konvalecent, något han egentligen inte gillar alls. Men det går ändå rätt bra på sommaren då det går att byta tävlingsskorna mot sommarbete i det fria :)

Här är en bild på Fasett Ernst, ett sto på 15 år. Hon har rekord 2.12,3m 2.13,2k 2.13,8ak. Hon är en väldigt snäll ponny som har blivit bättre och bättre på äldre dar.Hade hon fått helt rätt på sina ben tror jag att hon hade gått ännu snabbare.

SHERDIL 2003 YMP- SMURFAN - AMARILLLO
REKORD 20,8 1600:- Vann sitt första lopp o8 på solvalla nytt rekord
SHERDIL ÄR EN HERRE SOM ÄLSKAR ATT ÄTA LIKA MKT SOM HAN ÄLSKAR ATT ÄTA. GJORDE SIN FÖRSTA SÄSONG PÅ BANAN FÖRRA GÅNGEN. SKULLE HANS BEN SPRINGA LIKA FORT SOM HAN HJÄRNA GÖR SÅ SKULLE DET BLI TIKTIGT BRA. MEN KOMMER NOG MED MERA RUTIN. EN GO HÄST I ALLA FALLL
AKILLLES YTTLIGARE EN PONNY JAG HAR TÄVLAT ÄGS AV SAMMA SOM OVAN
2000 OIDIPUSS - NYcka - syfon
akilles är en trevlig ponny som älskar att tävla
han tog sin första seger 200 på eskilstuna när jag körde och har vart otroligt ambisös men nu har jag slutat på skolan hoppas jag han får fortsätta att tävla och att det går bra !
Skogsdala Appollo e: Ripadals Bylon-Lojsta Rebetta
Valack 1997 2.10,6*
Super snäll kille som vill alla väl:)
Xerxes Dar e: Darius Roll-Hults Axmira
Hingst 2007 ostartad
Snäll och busig kille:)
Månsaga e: Trofé-Månskära
Sto 2005 2.19,5*
Ett litet sto med en riktig vinnarskalle:)
Bläcku e: Timon-Allgunnens Gloria
Sto 2004 ostartad
Snäll med egen vilja:)
Qveiars Huogin e: Vidar-Andromeda
Hingst 2008 ostartad
Snäll och blyg liten kille:)
(Bild på Månsaga)
Putt
Majesty född 2005 ostartad e.Tyson u.Snäckan
(bilden är tagen av Mattias Melander)

#66 woow vilken stam ;) fin Musslan var :D
fe´rgus
e. ernst rasken u. bess
1.54,2 i rekord
fina ponnyer

Jätte fina ponnysar :)
Ekslätts Just Me född 2006 e.Ernst Ronaldo ue.Polar
Lånar skräcken.
e. polett u. rina
världens snällaste häst. skitbusig och älskar mat haha :D
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus
tävlar O´fritz i sommar också.
ingen aning om vem han är efter.
Ganska tjurig, asbusig, stressar upp sig ganska lätt,
men tar man det lugnt så går det bra.
Skitgrym när det väl gäller ;)
har inga bra vagnbilder på honom, så det blir en i stallgången ;)
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus

men överlevde med minsta marginal……….