E. Rusch 456
Alla ni som har avkommor till Rusch 456. Skriv och berätta om dom bifoga gärna bild. Själv tävlar jag en avkomma till Rusch som heter Bravo Ess.
Fakta om Bravo Ess f. 2002 u. Brallan 3435 ue. Lill-Brunte 310
Trav rek 2.13.5 volt 2.17.0 auto kvalad monté 2.35,2. Antal starter 13 3-5-0 5.650kr i insprungna pengar.
Utställd med högst 38p.
Jag har ett sto e:Rusch. Hon heter Ängdalas Calippo och är född 2003 u:Dontie ue:Ripadals Benni.
Hon fick 36p, kl.II på premiering i sommras. Nu tränar hon för att starta i ponnytrav men min tidsbrist gör att det nog tyvärr inte blir något kval förrens nästa år.

Lorri Ess sto född 2002 e.Rusch u. Leilu. Fick 38p som 3-åring på premiering. Travrekord nermot 2.10, tävlade i Sverige som 3-åring, bl.a kriterie finalist, men är nu tillbaka i Norge hos sin ägare:) Ingen liten dam, 127cm som 3-åring.
Mouche sto född 1998 e. Rusch u. Molly, som har lämnat bl.a Mareld, chuchundra, Mollnia(1.48). Rekord, ca 2.01.Ganska liten märr, egensinnig som tusan:) Kommer ihåg en gång på Kalmar som 3-åring, hade vi lämnat henne själv på stallgången helt påselad, när vi kom tillbaka hade hon lagt sig ner på gången. :)
Bilden är på Lorri Ess

Jag har en valack E: rusch U: brunta :D,

Vi har iof ingen egen efter Rusch, däremot är Björksta Guten efter Rusch undan Jaritza, som är vårat vackra diplomsto efter Kanel undan Maritza….
Björksta Guten är född 2001, har ett rekord på 2.11,8 24 1-5-2 4.575:- Dessutom blev han belönad med Guld på utställning 2003
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Rusch var lite egen i sin travstil, kort & ryckig och nära till galopp..
Men han hade stammen……..se på hans syskon!

Någon mer avkomma till honom..??

Jag har haft Narciss u.Cilka ue.Komet ett tag hos mig på inridning. Underbar häst med toppen temperament. Lite konstig trav, nära till galopp. Men i höst släppte det för henne, sänkte tio sek i ett lopp när travet stämde, rek.2.14. Hon har även blivit reserv-BIS i somras om jag inte minns fel, med 42 eller 43 poäng!

Jag har en valack efter Rusch Ludde Roll heter han.