Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 966 ggr
Duffismylife
0

Östersundsbanan

hej alla som var och stod ut med värmen på östersundsunds travbana då det var dubbeltrav  Skriv vad ni tyckte om banan

om den var lagom för lös och så vidare

kimmoberg
0

för min ponny var den rätt så bra! bara liite för lös:)

amandahandersson
0

Banan var för lös för Juppe. Men det är ändå lika roligt att tävla under Östersunds dubbeltrav ändå! :)

Tack Östersund för en mycket rolig helg! :)

Jenniferohlson
0

Tycker att banan var för lös, men dem har endå gjort et rktigt ra jobb för at denna helgen har lyckats så bra!

S5tort tack till östersund!

Trav_
0

Östersunds banan är omlagd och den har inte hunnit satt sej än, därför så är den lösare än vad det brukar va,, vissa passade den för o vissa kunde inte alls med den…

Vi har iaf haft en toppen helg i östersund alltid lika kul att tävla hos er denna helg….

trogen
0

Tyckte banan var bra båda dagarna jag.. :)

Annelie-
0

Iva tyckte att den var läskig…. Primavara verkade tycka om den.

emmyhansson
0

#4 men dom har ju nyss lagt om den?!

maiijjha
0

Det var ju nån månad sen och de flera aktiva inom stortravet är missnöjda med banan.

sm_eminent
0

JA jag tycket vell att den var lite lös men det spelar inte så stor roll det var ändå skit kul och vi fick några plaseringar :D

AnnaBrandell
0

Jag tycker banan var bra bortsett från första spåret som var lösare och sen så var det lite sådär med sladdningen…. Men den var bra under omständigheterna!

"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

jontegus
0

Tyckte banan var bra hade 8 hästar med och den passade alla.//Tack Östersund för en mkt trevlig helg Jonte m fam..Glad

Duffismylife
0

Duff tyckte inte alls om den + att han inte var van vid värmen

Karsk
0

Innerspåret tycker jag var lite löst , men annars var banan jätte hård. hade en häst som brukar vara barfota, och har aldrig ömmat tidigare och nu hade han riktigt mycke att ta på, men han började ömma redan efter loppen på fredagen så jag var tvungen att sko han.