Bilder från Jägersro 2/8???
E det nån som har bilder på Pärlman i lopp 2, nr 4?? Eller Nopal lopp 3 nr, 2 o lopp 7 nr 4??

På Metxa lopp 4 nummer 5 
Alla mina bilder kommer imorrn! :)

Jag har lagt ut några bilder på:

#2 Vill se dina bilder, alltid så fina!
Bilderna blev jättebra!!
#4 Åh, tack så mycket! :D
Men har fått lite problem med uppladdingen på pixbox! Står att kvoten är utnyttjad så måste vänta tills nästa månad eller köpa nånting för att kunna ladda upp bilderna nu :( Någon som kanske vet något annat sätt?

#6 Du kan inte ladda upp Bmp bilder här så omvandla dian bilder till JPG så sparar dels du plats och dels kan du ladda upp bilderna. Klicka på spara som ändra från bitmap till JPG. 
#7 Har dem i JPG format men eftersom de är så många tar det ju en evighet att ladda upp dem här. Problemet är min pixbox som inte verkar vilja ladda upp dem :(
Nu har jag äntligen fixat det! Fick bli en ny användare så nu hittar ni bilderna här! :)

#9 tack så jättemycket för att du tagit så fina bilder:-)
#9 åh, så helt fantastisk fina bilder du har fått på skräcken. du är verkligen jätteduktig! :D
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus

#9 Tack för bilderna på Copiad, jättefina! :D
#10 Tack själv! :D
#11 Tackar tackar! Han var verkligen superfin, grattis! :)
#12 Tack så jättemycket! :)

Tack så jätte mycket för bilderna på Pampe!!! Du fångade verkligen ett bra steg på honom=) TACK!

Tack för dina jätte fina bilder på mina hästar =D
#14 Aw, tack! Han var riktigt fin!
#15 Tack själv :)

Vilka kanonbilder på Allan!!!! Du är jätteduktig på att fota Hanna!!
En ligger på skrivbordet nu!!
#17 Tack så jättemycket Martina! :D Alltid lika kul att fota en sådan fin herre! Stort grattis till det finfina rekordet och till placeringarna!