Startlistor Rättvik?
Nu är jag nog lite väl snabb, var ju mkt häst anmält så det tar väl sin tid. Men när listorna kommer får ni gärna lägga in dem här! 

putt
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Obs! Preliminära torsdag 6/8
Preliminära lördag 8/8
oj vilka lopp! =)

Är det någon längre paus under dagen? (:
Fina lopp (:!

Va roligt att så många har anmält =) ang paus under dagen så kommer vi ha ett möte på Söndag där allting kommer gås igenom.
Är det något ni vill ha svar på så ställ en fråga här så ger jag er svar på söndag efter mötet=)

Vilka fina lopp det blev :)

#8 Jag såg bara i listorna att Telis Priloma var med i tre lopp. Men det har ni säkert redan sett.

Kul med mkt hästar :)

telis priloma är med i lopp 11 och 12 på lördag stämmer de?

#12 Hon är dessoutom med i lopp nr3.

Det kommer ut nya listor i morgon! Kom ihåg att listorna från kanal 75 är preliminära.
kommer dom ut på sptf då lr ? :) kan inte se listorna här, kom abdulla medi nåt lopp ? :)

kul med så mkt anmält :)

# Ja Abdulla är med i lopp:)
telis priloma är anmäld ut i tre lopp det stämmer , men det ska hon ej vara !
ska kontakta rättvik ¨
På Rättviks ungdomstravklubbs hemsida kan man läsa info om helgen.
Första start på Torsdagen är: 17.30 och på Lördagen: 11.00
jag har nu åtgärdat problemet , dessa listor är dock felaktika nya kommer ut de hållde på med dessa nu. Telis priloma kommer att starta som vi har anmält ut !
dvs i 2.04 loppet och monten !
alla listor ligger ute nu´bra anmält med mkt häst !
kul för romme och rättvik
tack för ni var så snabba ut me de rätta listorna ! 
Någon som vet om det kommer ut någon boxlista ??
#8 jag undrar om det kommer vara värmning mellan varje lopp och när kvalet kommer köras?

Det kommer va värmning mellan varje lopp, alltså ingen paus under dagen=)
#25 det var bra! =)

Är det någon från Gävle/Stockholm/Uppsala- området som ska uppöver mot Rättvik som har plats för ett russ-sto i transporten??
Det vore himla snällt om hon kunde få åka med!
Självklart betalar jag bränsle! Hör av er snarast!! // marlene 0768388559

Kommer man få pogram ut skickat eller får man det på plats? :)

Om man själv inte har starthäst, går det då att köpa program där?
:)

Marlene!!
Jag ska ha hem Pajsan från Smedens snart, hon är konstaterat dräktig med Gumino=) fast det blir nog iofs på söndag.. om du vill kan jag ju ta med Luffa oxå, om du kan hämta henne i rättvik?

SARA!! Va bra! Ja kanske har hittat skjuts men om inte så vore det JÄTTESNÄLLT!! (Hon ska ju ställas ut på måndag så man är ju lite mån om att få hem henne före det ;-) )

Aaah, då kan jag förstå om du vill ha hem henne fort ;) men som sagt, jag åker ner till Smedens på Söndag om du inte hittat nåt innan dess =)

toppen! Åker du E4an mellan uppsala gävle då?? :)