jag kan görne ikv :D
Rågsvedens Wontolla vinner lopp 9 :)
bara russloppen :)
lopp 1: kör själv. juniflickan har bra chans.
? - ? -?
lopp 2: här tror jag att ripadals valle, farmens delta och frodo bagger kommer slåss om segern. även salve och ronaldo kommer vara med där framme.
frodo bagger - farmens delta - ronaldo
lopp 6: oj jämt lopp. lill sorken, farmens delta, nekter, mr after eight, mycke bra hästar. men bäst inne i loppet står nog lill sorken.
lill sorken - farmens delta - mr after eight
lopp 7: kör själv.
? - ? - ?
lopp 9: rågsv. wontolla!!!!!!
rågsv. wontolla - macorapid - katrinebergs indie
lopp 11: monté, maretto vinner. därefter kommer idefixen, lill sorken, muskelknutten och hults defekt. hårt om andra platsen kan det nog bli!
maretto - idefixen - hults defekt
Lopp 1:
Juniflickan gick en ruggit fin tid på Sä senast, 1.57.9! Hon står på tok för bra inne i detta lopp för att det ska vara sant. Hon vinner om hon kan gå samma tid igen. Vem vet, hon har troligast mer att hämta under 2.00!! Fe'rgus går ofta bra! Han kniper en andra plats före Hults Domenick!
Lopp 2:
Kör själv (Frodo Bagger)
Farmens Delta - Frodo Bagger och Ronaldo är bra hästar som nog har mer att hämta när det gäller tider! Annars är det ett öppet lopp!
Lopp 6:
Kör Själv ( Hults Defekt)
Nekter har gått neråt i tiderna och ser riktigt fin ut! Hults Domenick slåss också om segern.
Tredje platsen går till Dar's Ecco.
Lopp 7:
Skärmnäs Pigall, har aldrig sett denna snygge hingst IN ACTION förut men jag tror att han tar hem detta! Är en bit fram men jag tror inte det är något problem.
Fe'rgus och super busen slåss om andra!
Lopp 9:
Kör själv ( Hults Raptor)
Rågsvedens Wontolla såg grymt fin ut på Hoting, har dock lätt för galopp.
Men håller han sig i trav kommer ingen kunna ta en längd på honom!
Katrinebergs Indie gör alltid bra lopp med "Cattiz" i kroppen, och med Cattiz flyt kan det inte bli mer än bra!
Det är öppet om tredje platsen!
Lopp 11: har häst till start ( Hults Defekt)
Maretto är ju en montekung, dock diskad sist! Men jag tror han travar i mål som 1:a!
2:a platsen är väldigt öppen, Hults Defekt med ny ryttare, Garrilina gör bra insatser ofta!
Idefixen har bra tider i monte… Ja, det är öppet!
Maretto kan skritta imål som vinnare! Han vinner överlägset!
Min Tippning:
Lp.1) 7 Mr After Eight
Lp.2) 4 Muskelknutten
Lp3) 2 My Dream
Lp.4) 5 Bradstone Anizett
Lp.5) 2 Vävsla Ginny
Lp.6) 10 Darr´s Ecco eller 5 Farmens Delta
Lp.7) 3 Åkres Reidar
Lp.8) Kör själv (Kraterns Smoothie)
Lp.9) 1 Rågsv. Wontolla eller 4 Macorapid
Lp.10) 4 Duracell av Friheten eller 6 Granit II
Lp.11) 2 Muskelknutten eller 5 Garrilina
putt
Lopp1 MrAftereight/Fergus/Dars ecco
Lopp2 Ronaldo/Bonditaess/Ripadals valle
Lopp3 Backdalens pommac
Lopp4 solos chossan
Lopp5 Vävsla ginny
Lopp6 Dars ecco/MrAfterEight/Hults Domenic
Lopp7 Skärmnäspigall/fergus/superbusen
Lopp9 Katrinebergs indie/Tigerlilja/Macorapid
Lopp11 Maretto/Idefixen/Hults defekt
Lopp 1: Mr After Eight eller Juniflickan
lopp 2: Ronaldo
lopp 3: My Dream
lopp 4: Bradstone Anizett
lopp 5: Mercedes
lopp 6: Hults Domenick
lopp 7: Lilla Du'
lopp 8: Rosengårds Ninja
lopp 9: Rågsvedens Wontolla
lopp 10: kör själv
lopp 11: Maretto
#5 Det där tycker jag faktiskt var taskigt sagt.
Du menar alltså att alla andra är så himla dåliga att han kan skritta i mål.
Man kan hoppas och hejja på någon men man ska inte vara oförskämd mot andra.
Självklart får Maretto nog jobba för att komma ikapp och det kan bli jobbigt! Även om han brukar vara rätt så överlägsen så är det hästar framför och ALLA kan överraska! Vissa har nya ryttare och det kan ju tända till?! :D ALLA lopp skall köras/ridas!
puttilutt! fler tippningar? ;)
Putt..
fler tippningar :D:D
jag såg nu att jag även ska kvala bäckdalens shalimar :)
någon som vet när första start är? :D

Det finns nu information om tävlingarna på hemsidan! :)
Helt klart alla lopp ska ridas, Maretto va diskad sist och kan mycket väl bli det denna gången också.
:)
Är listan på SPTF's hemsida defenitiv ?
#18 varför blev han diskad sist? (:
skriver här med, äre nån som har cornelia bergströms msn, mail eller mobil nummer, pm:a mig då :)

Lopp 1: Juniflickan
Lopp 2: Ronaldo
Lopp 6: Måste jag ju tro på Piggebäbisen Delta!
Lopp 7: Måste säga att jag är imponerad av både Karamellens 1.48.8 i volt och även Super Busens tid på Eskilstuna. Min herre är långt från sitt rekord just nu, även om kvällstravet gynnar honom en hel del. Förväntar mig en 1.52 tid av honom, kanske räcker till 4-5a :)
Lopp 8: Rågsvedens Wontolla måste bara vinna :)
Lopp 11: Tror jag att Maretto vinner både fram och baklänges :)
#19 Ja.
står inte maretto 20 m fel? Han ska väl, OM jag inte LÄST FEL :P stå 20 meter längre bak pgr av att han vunnit ett försök?
#24 nej, inte om jag fattat rätt. för det står: däerefter 40m vid varje vunna 12.000. alltså, efter 10.000 är det 40m vid 22.000, ytterligare 40m vid 34.000. osv. och då står maretto på sina 20m efter sin försöksseger.
iaf om jag fattat och läst rätt.
hoppas du förstog :)

Pjuh, jag kollade startlistan och blev nervös ett tag. Vill ju se Maretto vinna ;)
Han står rätt, de har flyttat fram hästarna 40m, eftersom det inte anmälde några i intervallet 0-3999 kr.
#26 Heja på han åt mig Rebecca! Har man en gång satt Marre i rullning så stannar han inte försen han är först över mål ;) haha

Jag ska rulla igång han :D

fler tippningar? :)
#25 & #26 nu är jag med :D är värdelös på att räkna och tänka :P blir förvirrade när det är så pass många olika tillägg osv :P