En liten påminnelse...
Jag vill påminna Er alla om att enligt iFokus regler så är det inte tillåtet att ha mer än ett reggat "nick"/person.
Just nu ser det ut som att någon eller några av Er här har skaffat sig många nick här (och orsaken till det kan jag bara gissa).
Jag vill, vänligt men bestämt, be Dig/Er som ligger bakom detta ofog att radera alla dessa nick igen. OM så sker är saken utagerad.
Om det inte sker så får iFokus administratörer gå in och kolla IP och radera alla dessa + ta reda på VEM som är skyldig till detta ofog! Denna någon kommer nog inte vara så välkommen hit sen…
Hur man gör?
Jo, för att ta bort ett medlemskap/"nick" på ifokus går man in på "Min Sida" i länkraden ovan. Där väljer man "administrera" och längst ner finns ett borttagningsalternativ.
MVH Anna Lundin
sajtvärd på ponytrav ifokus
Jag är ju lite dum… så jag förstår inte varför man vill ha flera "nick" ? Vad vinner man på det? Vore det inte bättre att man istället måste (i sin presentation) använda sitt eget namn och inte gömma sig bakom ett "alias". Det är alltid lätt att komma med elaka kommentarer och liknande om man inte presenterar sig.

Jag tror att det beror på fototävlingen. Man skaffar flera användare för att man ska kunna rösta på sin egen bild flera gånger (och på så sätt vinna tävlingen..) En gissning bara. Tkr det är fruktansvärt omoget gjort iaf.. !
Vi har tre datorer (via router) på samma internetuppkoppling. Räknas det som en IP-adress?

#3 Nej men man skall vara en hjärna bakom varje användare, inte skaffa flera per skalle, ni är ju 3 personer och har 3 användare?:) så det är ju lungt:D
#3 Man kan vara flera på samma IP om man delar internetanslutning. IP är lite komplext, för man kan dessutom ha fast eller dynamiskt IP, men de som kan det där kan i de allra flesta fall se samband.
I det fall jag menar ovan är det fler än 3 nya medlemmar på VÄLDIGT kort tid, det är liksom inte riktigt sannolikt att så många nya medlemmar ska registrera sig på den tiden om man ser till hur det totala inflödet av nya medlemmar ser ut…