Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1787 ggr
Rajmon
0

2-åring säljes ee: Pirat Pan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ping Pong Pan *2007
e: GSF Patriot Pan ee: Pirat Pan  u: Dina F 

Ping Pong är en trevlig valack som älskar att arbeta, han är possitiv till allt och älskar att bli ompysslad i stallet. Han har flyttat runt på några olika ställen iår och vill nu hitta ett hem där han får stanna länge.

Ping Pong har varit utställd som 1-åring och erhöll då poängen: 8-7-7-8-7 = 37p. med mycket bra kritik av domarna som tyckte att han var ett bra hingstämne!

Ping Pong har mycket fina gångarter och skulle nog passa bra innom travet! Han är i slutet av inkörningsprossesen och har haft vagn på sig ett par ggr!

Pris idé: 12.000:-

PM:a för mer information så kontaktar jag ägaren!

Rajmon
0

en bild på Ping Pong under utställningen 2008! (bilderna är tagna av uppfödaren)

Rajmon
0

Ping Pong drar däck!

Rajmon
0

Ping Pong m vagn!

madde89
0

vilken fin ponny !

sarahansen
0

Jätte fin!! :)

[Mariaaaaaa]
0

Måste bara säga att han var dunderlik min Hults Defekt som är e. Pirat pan. han är den trevligaste ponnyn jag haft o göra med. Köpte han som 3 åring och idag som 10 åring har han rekord på 2.06.2! och är fortfarande igång och tävlar, både monte och trav, har även hoppat lite och hoppar riktigt bra.

Jag hade köpt denna direkt men tyvärr finns det inte plats men kan tipsa om denna ponny för han var riktigt fin och blir nog en dunder trevlig ponny som passar till allt! :) Lycka till med försäljningen och hoppas ni hittar ett bra och varaktigt hem till herren! :)

Karsk
0

Han ser jätte fin ut :)

sanddrah
0

kan du tänka dej att leasa ut en längre tid?

isåfall kanske jag är intresserad =)

Rajmon
0

# Tack så mycket, han är verkligen ett riktigt charmtroll!! Hade jag själv haft plats och peng så hade jag köpt honom men tyvärr har ja inte det:(

#8 Ägaren vill inte leasa ut honom då vi vill att han ska komma till ett bra och varaktigt hem eftersom han redan varit på så många ställen under sitt inte så långa liv!

Rajmon
0

putt

Rajmon
0

puttar upp  med en länk till en liten filmsnutt där man ser Ping Pong röra sig för vagn!

http://www.youtube.com/watch?v=Y6AG_3gJH9Q

http://www.youtube.com/watch?v=zjOk42jBhq4&feature=channel

Han har väldigt lätt för att gå på tygel och har än så länge inte hoppat till för någonting! Han körs på en trafikerad asfaltväg!

Länkar även till annonsen som ägaren lagt ut på Hastnet. Där finns adresser och telefonnr så man kan nå ägaren vid intresse!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=264906

Karsk
0

Putt

Belindaa
0

Sluta frestas Tungan ute

Rajmon
0

# haha men det hade väl inte varit fel med en liten 2 åging i stallet eller?;P

Kan tillägga att priset är sänkt till 10.000:-   ett riktigt klipp!!

thilda-
0

Putt!!!

Belindaa
0

#14 Självklart inte med det kräver föräldrar som låter en skaffa en häst också, haha Flört

Rajmon
0

#16 haha det där känner ja igen;P

Rajmon
0

Annonsen är ej aktuell längre då lille Ping Pong blivit såld!!=)

Jag önskar köparna lycka till och att ni får många roliga och fina år tillsammans med denna underbara kille!!

Karsk
0

putt