Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1940 ggr
divansson
0

Royal ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.. när min häst går under 2.00 ska jag få köpa en ny sulky..  jag vet redan vilken sort ;)  såklart ;) Haha.. ska köpa en royal superlight.. :)  de är ju lätta å fina.. :)  så varför inte?  ;) Det är ju Inte långt kvar för han har gått 2.11,0 i lopp å 1.58 i jobb..

Men Hur Många Är Det Som Kör I Royal, Och Vilken Sort Royal Är Det Då Du Har?..  :)  skulle gjärna vilja veta de.. :P  å sen vill ja höra om det är nått som är preoblem med sånna sulkys.. (?)  bara så jag vet om ja kan köpa en royal..

FridaSimonsson
0

Jag kör : )

Royal Hawk kör jag med ; )

shettis sulkyn är en trä modell jätte fin

å russ vagnen är järn lätt å bra åsso smal modell :D

FridaSimonsson
0

Åsso russ vagnen

Mollberg
0

Jag har också en superlight, samma färg som på din bild :)

Cherriese
0

jag har en hawk också, fast inte den lätta modellen..

eehlin
0

jag kör i royal hawk med mina russ, sen 3 år tillbaka, jag bara älskar denna vagnen:)
har inte haft något problem med den heller. Vill gärna köpa en ny som du sa en royal superlight. Jag rekommenderar då det =)

FridaSimonsson
0

Emilia har en sådan, tkr inte de är så stor skillnad som sagt, den är ju lättare men ja, man sitter lika skönt i en hawk som är billigare ; P

jag kmr måsta köpa en sulkett royal nu eftersom jag har en häst som slår som fan :S

SofiaLindh
0

vill ha en sådan !Flört

Lucas_W
0

Jag kör Royal Hawk pony sulky Skiit fin o skön :)

Nitro
0

Jag kör Superlight. Lätt & Urskön :D

MarleneGustafsson
0

jag kör en äldre Royal hawk träskalm, äldre modell och en 2 size :) båda är blå :)

Jossaa
0

Royal, sjukt fina e dom, men dyra Ledsen

divansson
0

#3.. okej..  men de är bra va?

Mollberg
0

Sorry, sa fel, jag har också en hawk :D Men dom är bra iaf :D

skott
0

Jag har oxå en hawk.. klart den bästa sulkyn.. Och jag har prövat många ;) man sitte bra e den och inga problem alls vad jag märkt.

divansson
0

#13  okej.. lungt..

hm..  kanske ska köpa en Hawk..  ??

Mollberg
0

#15 Jag gillar den iaf, ganska tung därimot..

divansson
0

#16 okej.. hm.. :P  svårt.. funderar på å låna en av varje sort..  en på samma skola som också kör russ som har ett gäng royal.. får vel ta å fråga då.. isåfall märker ja vel vilken som min häst går bäst med då.. :P