Royal ;)
Hej.. när min häst går under 2.00 ska jag få köpa en ny sulky.. jag vet redan vilken sort ;) såklart ;) Haha.. ska köpa en royal superlight.. :) de är ju lätta å fina.. :) så varför inte? ;) Det är ju Inte långt kvar för han har gått 2.11,0 i lopp å 1.58 i jobb..
Men Hur Många Är Det Som Kör I Royal, Och Vilken Sort Royal Är Det Då Du Har?.. :) skulle gjärna vilja veta de.. :P å sen vill ja höra om det är nått som är preoblem med sånna sulkys.. (?) bara så jag vet om ja kan köpa en royal..

Jag har också en superlight, samma färg som på din bild :)

jag kör i royal hawk med mina russ, sen 3 år tillbaka, jag bara älskar denna vagnen:)
har inte haft något problem med den heller. Vill gärna köpa en ny som du sa en royal superlight. Jag rekommenderar då det =)

vill ha en sådan !
Jag kör Royal Hawk pony sulky Skiit fin o skön :)

Jag kör Superlight. Lätt & Urskön :D

jag kör en äldre Royal hawk träskalm, äldre modell och en 2 size :) båda är blå :)

Royal, sjukt fina e dom, men dyra 

#3.. okej.. men de är bra va?
Sorry, sa fel, jag har också en hawk :D Men dom är bra iaf :D

Jag har oxå en hawk.. klart den bästa sulkyn.. Och jag har prövat många ;) man sitte bra e den och inga problem alls vad jag märkt.

#13 okej.. lungt..
hm.. kanske ska köpa en Hawk.. ??
#15 Jag gillar den iaf, ganska tung därimot..

#16 okej.. hm.. :P svårt.. funderar på å låna en av varje sort.. en på samma skola som också kör russ som har ett gäng royal.. får vel ta å fråga då.. isåfall märker ja vel vilken som min häst går bäst med då.. :P