Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1104 ggr
fnut
0

gävle 20/8

inprängt, autostart, högst 20 000 kr.

någon som tänkt anmäla? :)

madde89
0

Telis priloma kommer nog

rekord 00,8 i auto  och volt

fnut
0

tack för svar :) roligt!

fnut
0

putt, hoppas inte det bara kommer bli två anmälda ;)

marika-J
0

Tror jag kommer anmäla Grann och hoppas på att vi kommer med :) han har ju halvrad isf men vi provar!

fnut
0

# då kanske vi möts igen ;) ska nog anmäla fe´rgus iaf :D

FejnyBejny
0

Twist är anmäld, 1.55,2 i rekord :)

fnut
0

trevligt :)

Billy
0

ja har tänkt å funderat lite under ett tag om just det här… att man berättar vilka lopp man skall starta i. Samtidigt som det minskar hästar i loppen, kanske är det pågrund av just det här, att man vet vilka hästar som ska ut i vilka lopp å de kanske kan vara det som "skrämmer" vissa från att anmäla sin häst.Obestämd

fnut
0

#8 nja, jag vet inte riktigt, det är klart det kan vara så.. men det är ju tråkigt om det är därför :/

maria-sjoholm
0

# 8

Håller med dig, du har så rätt… tråkigt att det ska diskuteras vem som skall anmäla vart…det "skrämmer" nog flera, och det vore synd…….

ebba93
0

#8 aa de är så men tycker de är litte töntigt av dom i sonna fall om dom inte anmeler  för de…

godismonster
0

Håller med dig billy, en del skiter i att anmäla pga av att de vet vilka som är med. Lite tråkigt enligt mig..

marika-J
0

#8 visst har du en poäng i det du säger, men personligen bryr jag mig inte om det så är att alla är snabbare, i dett fall vet man ju ungefär hur fort ponnyerna under 20.000kr går och även en häst som är storfavorit kan ju galoppera bort sig. Allt kan ju hända, så jag tycker att det är synd om det skulle vara på det viset men samtidigt tkr jag att man borde våga lite mera och anmäla ändå, även fast man inte vinner loppet kan ju hästen gå bra och till och med sänka..

Billy
0

den här gången har det ju ingen som helst betydelse då det är 1140 och därmed räknas inte tiden som officiel. Och i vanliga fall: vem vill sänka rekordet utan att ha chans att kunna få en placering.

fnut
0

hade inte ens sett att det var 1140m jag :P jaja, han är anmäld endå.