Murphybländare till ponny
Någon som vet någon travshop som har internetsida eller något liknande som säljer murphy bländare till ponny?

Jag brukar använda murphy för stora! tkr jag funkar alldeles utmärkt
#1 Okej, jag funderade på att köpa en för storhäst..
Men jag visste inte om dom skulle bli allderles för stora eller ej.
Men då kanske det funkar då! :D

Jag har då haft för stor på både shettis o russ:)
Du kan ju kanske låna av nån o kolla hur den sitter?
Ja, då borde den passa till min Tino, han är ju rätt stor också. ;)
Ja det kanske man skulle göra först.. Ska bara hitta någon som har ;) Men dom flesta som håller på med stortrav iallafall borde ju ha.

Ja dom flesta tränarna har nog :)
Vart bor dudå?
#5 Ja det borde dom ha, ska fråga han som vi har våra stora hästar i träning hos. (Fredrik Persson) Han borde verkligen ha, man kan ju låna och testa iallafall. :)
Jag bor en liten bit utanför Kalmar. :)

Jag kör med murphy för stor häst,funkar jätte bra :)

Jag använde också murphy till storhäst, funkar utmärkt!
ja ´muprhy till storhästar fungerar aldrles utmärkt.
jag har en fråga om man har en häst som hänger på tömen till vänstrer ska den då sita på vänster sida eller ?
Kolla först upp hästen hos en kiropraktiker.. hade oxå en häst som hängde på vänster töm. Felet satt i länden på henne. så Kolla upp han innan du sätter på en massa grejor :)
DEt går jätte bra att använda en för stora hästar. och de finns på royalhästsport

#10 nej! Den ska sitta på höger sida. För kan den inte se åt vänster kommer den vilja fara med huvudet dit ännu mera. Om man sätter den på höger kommer mest troligt hästen att räta upp sig eftersom att den inte ser något framåt/höger om den tittar åt vänster.
Storhäst murfhyn som vi har passar bra på min shettis lika bra som på dom stora hästarna.