Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1338 ggr
wilson
0

VISBY dubbeltrav

Startlistor kommer att komma ut under måndagen, strul med systemet…

Boxlistor är klara, ska bara stämmas av med startlistorna. Alla har fått box på banan, ingen utanför oavsett när man kommer.

Flagglistor läggs ut här och på GRTK´s hemsida så fort startlistorna är klara. Mycket viktigt att alla har koll på sina flaggningar så loppena flyter på! Tack.

MVH "Anmälningsgruppen"

stallnysater
0

puttar denna tråd………..

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Winner04
0

putt

Skojar
0

Ungefär vilken tid kommer listorna vara klara? ; )

Skojar
0

Puttar upp : P ; )

MagganS-B
0

Aktuellt!

Skojar
0

#5 Vad menar du ? ; )

BralligaBruttan
0

NYFIKEN Oskyldig

VeronicaP
0

inga startlistor snart? ;)

rebeccajansson
0

Heja syrran…

sofieb
0

Fortfarande inga listor för söndagen?

bea28
0

#10 jo, dom har kommit :D kolla tråden startlistor 14 augusti.. :) vet dock inte ifall dom är prelimenära eller inte

VeronicaP
0

När kommer flaggvaktslistan ut ? , tänkte jag skulle skriva ut den och skicka med dottern nu när de ska åka på torsdag så har de ju all infon.

Det är så som det står i pm annars att inskrivningen öppnar 14.00 på fredag och banan öpnnar 14.30?

Skojar
0

När går första start båda dagarna? Tungan ute

olivialundgren
0

de står på www.grtk.se

LinnJ
0

#13 16.00 På fredag

10.00 På söndag

wilson
0

Flagglistor kommer läggas ut på GRTKS hemsida liksom boxlistor (finns där) detta forum stödjer ej formatet dom är gjorda i….

Flagglistorna kommer så snart webmaster har möjlighet…

Rauk
0

Men jag har inte word och kan inte läsa de på hemsidan…tråkigt… men ni kanske kan lägga de på ponnytravet.com..där brukar jag kunna läsa de…

Mimmis
0

#17 Kolla nyheter www.ponnytravet.com

där ligger de som pdf

Cool

Jossan-J
0

Kommer det vara några pauser?

bea28
0

#19 vi brukar oftast ha värmning mellan loppen på visby.. vet dock inte om det blir några värmningspauser eller liknande. annars får du kolla på http://grtk.se där all info skrivs upp :)

Skojar
0

#16 Är det bara jag som inte hittar flaggvaktslistan för söndagen eller har inte de kommit ännu ? : D

LjungensPirat
0

#21 gå in på fredagens flagglista och tryck där nere där det står "blad 2". Där finns för söndagen! :)

Skojar
0

#22 Jag hittar ingenstans det står "Blad 2" ;)

Skojar
0

Hittade :D

Skojar
0

Men är det ingen tröstfinal på baggen ? : /

MagganS-B
0

# 6 Jag menade att det var aktuellt och borde stå högt upp i listan! Skrev så i stället för putt!!!!!

Skojar
0

#6 Hehe, okej. Förstog inte ; )

Jennie_A
0

#25 Nej, eftersom det bara är 14 st anmälda till de två försöken, så blir det ingen tröstfinal (12 går ju till final så det ger 2 hästar över!)

Skojar
0

#28 Okej :)