1-årshingst e. Junisorken säljes
Texas Trot är en brun 1-årshingst e. Junisorken 1.43.7 u. Tanne 2.17.1 ue Vagabond 1,53. Han är av bra storlek och är himla snäll. Junisorken har vunnit bl.a. derbyt och Sm och har lämnat många bra avkommor bl.a. Celine 1.44 (vinnare av derbyt), Lina Scot 1.53 (2:a i kriteriet), Löndalas Vilde Bill 1.51 (vinnare av elitloppet) och många fler. Han har även lämnat en godkänd hingst samt 9 diplomston. Tanne har lämnat Tsara (4 år) 2,20 och Troja (3år) 2,29.
Säljes till högstbjudande
Kontakta Malin på hedendal@sjobo.nu eller 0417-27256 eller 0704-664548
Puttar upp

Fin han e=). Vad ska ni ha minst för honom?

#2 lägg ett bud.
Ja, gör det så får vi se

5000-7000:-

#5 Hihi :)
#5 Vilket skambud !

;)har ignen aning.. tog nått bara

Han är jätte fin Malin!
Tyvärr #5, det var lite väl lite!
#7, #9, Tack
Ni som vill lägga bud får gärna göra det på min mailadress hedendal@sjobo.nu

Lägger mig i lite…
En sådan fin hingst borde inte säljas under 15000kr tycker jag 

För att slippa skambud så bör man nog ge en hint om vad man accepterar för minimipris. Är det då fler som är intresserade så får man igång en budgivning istället. Lättare för den som letar häst också, att veta att det man är beredd att ge inte räcker/eller räcker gott och väl….
Mitt pris på Texas från början var 18 000 + moms vilket jag tycker är rimligt för honom med tanke på ålder, kön och stam. Tyvärr har han inte blivit såld och därför satte jag högstbjudande för att se vad andra tycker är rimligt eller rättare sagt vad man vill ge. Men efter ditt tips #12 (tack så mycket) så säger jag så här: jag har inte bestämt något exakt minimipris men det ligger i alla fall runt 15 000 + moms.
Han har växt till sig rejält här i sommar och om jag hinner så ska jag ta ett foto på honom här i helgen som jag lägger upp.

#13 Ja, det var så litet så. Jag förstår verkligen inte att han inte är såld ännu, med Junisorken som pappa och Vagabond som morfar?! Ur ponnytravsynpunkt kan det knappast bli bättre! Lycka till i allafall!
Putt……. Kom igen nu då, är det ingen som är intresserad

Intresset är det nog inget fel på, denna årstid är nog de flesta dock väldigt medvetna omm att stallet är lite för trångt för alla russ man vill ha…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jag kan berätta att storasyster Troja har vunnit igen i helgen på Axevalla.
GRATTIS!!!!!
. Vad roligt att hon går så bra!
# 19 Tack.

Jag har en halvbror till Texas, och han har ett fint temperament och är jätterolig att köra. Jättetrevlig att ha och göra med, tror att Texas också är det. En jättefin häst, kommer nog kunna trava långt ;)
#21 Tack. De är lite "kända" för att vara lätta och trevliga att hålla på med efter Junisorken. Hittills har vi inte haft något att klaga på heller. Vem är det du har?