2,5 åring utlånas till höst/vinter
Axtorps Brisad utlånas ev säljes till hösten. Han är e. Emanuel 578 (2.31) u Jonah 3577 (2.04.8). Pappa Emanuel är också son till Axtorps Alert f 2006 som tävlas uppe i trakterna av Kramfors med rekord på 2.27 efter bara några få starter. Mamma Jonah startades under några få säsonger och är också mor till Zeenith 542 med rek 2.14.8. Emanuels helbror Engelbrekt har ett rek. på 1.57.6
Brisad är brun född 2007 och fortf. valack men ska kastreras i september. Därefter kan han sättas i träning. Han har gått på ett bra sommarbete hos mig och är mycket musklad och rund och fin.
Om du är intresserad kontakta Kristina på kristina@axtorp.se eller 0709-223710

putt
ser fin ut :)

Hm du vill klart ha väck den alla redan eller ;-).. Lite Sugen är jag ju på om vi vill låna men jag vet ju inte riktigt hur det ser ut ännu nästa säsong :-)

#3 Det är inte jättebråttom med platsen. Han kan få gå kvar här till efter nyår, men jag vill inte lova att jag hinner köra in honom i höst dock. Men han verkar inte svår så det kan säkert ordna sig ganska snabbt! Slå gärna en signal! Han rör sig superfint och är så musklad av betet så han har delad rumpa! :) (Har ju iofs alla men inte ovanpå) (Gud vad det ser knäppt ut i skrift!)

#4 Ha ha det blir inte alltid som man har tänkt sig när man printar ner de i skrift ;-)