Russ köpes
Jag gör ett försök att skriva vad jag söker. Kanske någon har det jag söker hos en ponny.
Jag bor i sthlm så det ska vara en ponny som jag kan åka och titta på. max 20 mil bort..
Letar efter en ponny som ska vara inriden, plus om den är inkörd, van vid trafik och trygg i sig själv.
Kunna gå först på uteritter som ledarhäst till unghäst.
Van vid barn då jag har en dotter som gärna rider men än så länge är det inte långa stunder.
Jag kommer jobba ponnyn med tömkörning, skogspromenader. körning på skogsvägar om ponnyn är inkörd.
Kort sagt, Det jag söker ska vara en trygg barnponny som vill komma ut på landet och gå i stora hagar.
Kan erbjuda box, sällskap av shettishingst (ev. ska han bli valack snart). Senare om ett år kommer mitt halvblod hem från lösdriften och då är han 3 år.
på gårdens hemsida kan ni se lite hur vi bor. Vi har en marina på gården därav mycket info om båtarna men det finns lite bilder på hemsidan www.loknasudd.dinstudio.se.
PmA eller maila veronicarickfelt@hotmail.com

Puttar upp tråden där vi säljer en snäll valack -95.
Kolla på den.
Hej!
Jag har en jättesnäll 11årig russvalack till salu.vi snabb affär så säljs han billigt.Mvh/Becca

russ sto säljes ( 4 år ) mejla : amanda_9400@hotmail.com så berättar jag mer! :)