Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1576 ggr
johanna9
0

Derbyt

vilka ska anmäla till Derbyt?

Släthans Tinny kommer inte anmälas:(

skott
0

Varför ska hon inte de?

Hoppas på att Jula kommer med.

ahlblom
0

Har hon blivit skadad?

Det kommer bli Fantom som segerdefilerar i derbyt!

Pia740
0

#1,2

Hon har ett muskelfäste som gått av u bak knät. vet dock inte ännu om hon kommer kunna starta alls. ska få svar nästa vecka på om hon ska opereras eller hoppas de läker själv. så blir inga mer tävlingar i år. hoppas kunna va bra tills nästa år.

Carpedium
0

Jättetråkigt att Tinny är skadad, men vi får väl hoppas att det läker bra och hon kommer igen nästa år .

skott
0

Oj vad tråkigt hoppas vi får se henne på tävlingsbanorna igen, jag håller tummarna.

Tusen
0

Nej så trist.Gråter Men du ska se det går säkert bra. Hon kommer igen. Ponnysar har ofta bra läkningsförmåga. Ger man dem bara tid så brukar det gå bra. Hoppas på det bästa.

nopal96
0

Vi ska anmäla Nopal o se om han kommer med.. Han har 3.22 som rekord o det finns mer snabbare 4 åringar än han så jag tror inte att han kommer med.. Nu har han varit sjuk men efter varje lopp nu vi har startat han har sänkt sig till 3.28… Så jag hoppas att han kan sänka sig innan derbyt.Tungan ute

PromiseMinanMorfeus
0

Nej vad tråkigt att Tinny är skadad:( Hoppas allt ordnar sig!

Emmelie93
0

jag ska om min häst är frisk :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

MartinaFrick
0

Usch vad trist med Tinny… Hoppas hoppas hon kommer igen till nästa säsong.

AK47Kalashnikov
0

Aktiv stannar också hemma.

Tråkigt med Tinny! Hoppas att hon repar sig snabbt! =D

ebba93
0

tråkit att tinny inte ska var me:(

Belindaa
0

Vad tråkigt att Tinny är skadad :(

isabella-16
0

vi ska nog anmäla Erikas Sip of BunnaGlad

Pia740
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ekstrands Under ska anmälas..

Inga positiva vibbar om Tinny..Åter Slöinge på torsdag för ultraljud. Korsbandet är skadat i knät och en annan veterinär ska kolla på henne..Är så tråkigt för Johanna och Hasses ägare helst när hästen ser pigg och glad ut i hagen..Är bara att vänta och se..Håll tummarna.. 

Bilden från Sprintermästaren 2009

[Hasseshusse]
0

Mest tråkigt för Johanna, jag är så nöjd med det de uträttat och om hon ej blir bra får jag hem ett jättefint avelssto.

Tusen
0

Så tråkigt. Visst kan hon bli ett fint avelssto men man hoppas ju ändå på att hon ska kunna komma tillbaka. Det är så himla trist när man inte kan få visa hur duktiga de är pga en skada. Lider verkligen med er.

En fråga bara. Vad har hänt som gjorde att hon fick skadan? Ni måste inte svara men är nyfikenOskyldigSkäms

johanna9
0

#17 hon har antagligen blivit sparkad eller rullat på en sten. vi va på ultaljud med henne idag o dom säger att hon kan opereras. så jag hoppas att ägaren går med på detta.. hoppas verkligen hon kan komma tillbaka.så mkt mer att ge.

matildaakerlund
0

#18 det är mke tråkigt. vi får hoppas att hon kme tillbaka, :)

CarinaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade varit väldigt roligt att få åka ner och vara med,men tyvärr är det ju så himla långt dit :(

Vi har Sobel JSA som har rek.2.09,3 vet inte nu hur långt det räcker..men det är ju ett tag dit! men troligen så åker vi inte heller dit.

MartinaFrick
0

#20 Klart Sobel ska komma! Allan bor ju här nere!

CarinaO
0

#21 Ja det hade varit roligt att få se Sobbes halvbrorsa live =)