Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1247 ggr
Benedicte
0

Heldag 22. Augusti i Boden

Vem ska starta, vilka lopp och rekord? :D

linlan
0

jag kommer nog med Foxy Red, isf blir de i högst 19.000:- sen ev. me någon fler :)

CarinaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har inte bestämt oss ännu om vi startar Sobbe..får se hur han går i Ume nästa helg. Isåfall blir det prop 2.05 och sämre med tillägg vv 8.000..han har ju 2.09,3 och han kan nog inte springa fortare just nu iallfall så prop var inte så bra för honom på hemma banan..tyvärr!

#0 Kommer ni hit?

BodenPerre
0

jag ska starta då de är hemmaplan men bägge 2 både Telia och Müsli har inte kollat propparna men dom kommer mäst troligen att gå 1 lopp var :D kanske att Telia går 2 st : P

BodenPerre
0

putt putt ; )

Karsk
0

Jag får se om jag startar isf blir det bara Gemini

amandahandersson
0

Både Norrskenets Jupiter och Razmus Raid hade jättedåliga proppar… Men Zolero hade ett lopp. Känns han fin i ett snabbjobb så anmäler vi till 2.15 och sämre.

BodenPerre
0

ingen fler som ska anmäla : O :P

Pinto_4ever
0

haha men självklart pernilla att jag ska anmäla ;)
ska tävla Bäckdal.Felicity och Bårarps Pinto Blaze :)  jag har bestämt att pinto ska ut i långloppet (:

Belindaa
0

Ska kika på propparna. Men i så fall ska jag låna gamla ponnyn, och det blir nog inte ifall det inte finns nån superpropp.

Belindaa
0

Njaa. 3.00,0 och sämre fanns ju och hon har 3.00,2 i rekord, men hon är inte tränad så super mycket för trav så jag antar att hon inte kan gå kring rekordtiderna. Men vi får se, vi får se ;)

Benedicte
0

#2 jopp jag kommer :)) Kan jo inte missa är i Boden ;)

Skal starta Grunntid 2.05 :)) ville prova långloppet, men han har just varit behandlad, så ska ge hannom ett lättare lopp :))

CarinaO
0

#11 Jättekul att ni kommer =) är det någon fler från Norge som kommer då?

BodenPerre
0

#11 jätte kul att du kommer :D
han är så himmla snygg (Lojstastarlight) :D

ChristinaH
0

Anmälan idag mellan kl. 13-15

Telefon 0921-792 93 eller 070-824 02 60

Varmt välkommen!

CarinaO
0

putt

Karsk
0

får se hur jag gör. Fanns som inga bra lopp

amandahandersson
0

Zolero är nu anmäld.

Har inga som alls förhoppningar på honom, han har gått ett lugnt banjobb i sommar och intervalltränat sedan början av augusti. Vill bara köra honom ett lopp innan han åker!

FridaMariedahl
0

Amber är anmäld till propp 6 nu Glad

BodenPerre
0

FÖRLÄNGD ANMÄLNINGSTID
Pga. få anmälningar förlänger vi anmälningstiden till tisdag 18/8 kl. 12:00

**Fax: 0921-792 99
Tel: 0921-792 93 (07:30-12:00)
**Mob: 073-824 02 60

kom igen nu anmäl : )vore ju synd att ställa in en till heldag?! så anmäl : D

CarinaO
0

#19 Bra att anmälningstiden vart förlängd =) Får hoppas det hjälper och att fler anm. Verkligen synd om den måste ställas in…

FridaMariedahl
0

Anmäl nu! :D

ChristinaH
0

Puttar upp denna tråd, och hoppas på att fler vill anmäla.

FridaMariedahl
0

tråkigt om vi får ställa in :(

thilda-
0

Putt!

StuteriSolo
0

Det verkar ju som om vi alltid kommer i kläm mellan olika dubbeltrav, Boden kanske ska lägga ner tävlingsverksamheten? Det kanske är för långt att åka?

CarinaO
0

Tycker att vi som bor här uppe i norr ska hjälpas åt så att vi kan köra våra tävlingsdagar så att dom blir av. Vi från Boden åker ofta till Skellefteå och Ume och tävlar när det är tävlingar,verkar inte som det är tvärtom eftersom det är väldigt lite anm här i Boden vissa tävlingsdagar..mycket tråkigt! Visst finns det de som anm som är från dessa klubbar,men tydligen för lite eftersom vi får ställa in våra tävlingar :(

suefia
0

kom igen nu allihopa och se till att anmäl i morron, så det blri nå av heldagen, vi har ju redan ställt in en dag iår, och det e ju inte roligt om det ska behöva  upprepas ?! så kom igen nu alla :D

jag kommer som vanligt fota om det nu bli nå  :)

CarinaO
0

Ja anmäl nu :) ska bli jättevarmt här i Boden till helgen…en stor sol och över 20 gr varmt!

FridaMariedahl
0

Jaaa och Boden är en fin bana Skrattande det är ju inte sååå långt hit ;)

Benedicte
0

tror nog inte det kommer flär från Norge :/ Det va utställning samma helg hemma, fast Starlight får inte visas. bara för hoppar, unghäst och vallak?? He he :P

Men ni måste anmälla! jag ska köra 6 timmar för att  tävla så ni kan väll köra 2-3??

Nitro
0

#30 Du har fått PM :)

CarinaO
0

#30 Precis..2-3 timmar är väl ingeting!

Belindaa
0

Jag personligen tror inte att det handlar super mycket om tiden att köra. Tycker inte ni ska sitta och "klanka ner" på de som inte anmäler även fast de tillhör banorna i närheten.
Vissa gånger passar propparna helt enkelt inte, då väljer man inte att starta för "ingenting" och lägga ut en massa pengar på det :)

CarinaO
0

#33 Ja självklart så kan det inte passa alla,men tycker ändå det har varit lite anmälningar till Boden isommar! Kanske är som Bisse säger att många tycker det är för långt att åka hit..jättesynd om det skulle vara det,för det är långt för oss också att åka till Ume,Skellefteå och längre nedåt…är det verkligen så att Propparna är så dåliga här uppe??

tessa_
0

Anmäl nu allihopa : ) Boden har en fin bana : )

Peder
0

Vi brukar alltid starta i Boden , tycker inte att det är så farligt långt men denna gång var det inga bra proppar för oss.

Andra tycker säkert dom är bra ( kanske ) .

Angående proppar så tycker inte jag att man ska ha proppar som låser vid tid och sen distanserar efter pengar ( eller tvärtom ), helst vill jag bara ha rena tidsproppar.

Jag kommer att anmäla idag ändå , då jag tycker det skulle vara synd att Boden skulle behöva ställa in igen så komigen nu och anmäl.

clarro
0

Jag hade verkligen velat åka, men hade inte en enda prop som passade tyvärr :(

http://carolineforsner.blogg.se/

Belindaa
0

#34 Nej då, propparna är inte alls jämt dåliga :) Men ibland kanske det verkligen inte passar, då blir det som det blir.

palomia
0

Ibland får man "offra sig". Är det så att tävlingsdagen riskerar att ställas in och man vet om det kan man väl ställa upp ändå. I framtiden kanske det inte blir några lopp alls annars… Synd eftersom det inte finns så många banor i norr att välja på. Man kan se det som ett snabbjobb i stället och hoppas på att loppet blev bättre än man trodde…

linlan
0

jag har iaf anmält 2 st :)

Karsk
0

Jag missade helt att anmäla tyvärr. hade tänkt göra det.:(

ChristinaH
0

Första start 12:00 lördag den 22 aug.

Program fås på plats. Startlistorna kommer att läggas ut på NPTS och SPTFs hemsida. Klarmarkeras i morgon kl. 09:01.

Varmt välkomna till alla startande, föräldrar, funktionärer, publik mfl. Skrattande

CarinaO
0

#42 Jättekul att det blir av =)

FridaMariedahl
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande

Karsk
0

Lycka till alla

amandahandersson
0

Roligt att det blir av!