Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1350 ggr
jessssica
0

Ta kör-/montélicens!

Du som har möjlighet och har funderat på att ta kör eller montélicens på storhäst på Romme - anmäl dig!

Det var för få anmälda i februari när kursen skulle ha gått, därför ska den bli av nu i sensommar/höst när tillräckligt många anmält sig.

Gå in på dalatravet.se och klicka in på romme för mer info och hur du anmäler dig och din häst.

jessssica
0

vi måste vara minst 7 st för att kursen ska bli av^^

thilda-
0

åååh synd de inte var på färjestad :P

jessssica
0

du kan väl komma upp till romme och köra ;). Det blir nog lite väl långt att åka en gång i veckan tyvärr…

thilda-
0

haha jo det är ju det och jag har inget körkort ännu :P

jessssica
0

#4 hehe okej :P

jessssica
0
jessssica
0

jessssica
0

upp igen

thilda-
0

putt :)

jessssica
0

Nitro
0

jag börjar på färjestad om 2 veckor ;)

jessssica
0

okej. va kul =). Vi är tyvärr fortfarande för få på Romme "/.

Nitro
0

Vad tråkigt. vi har 2 licenskurser om året tror jag.

divansson
0

Hur många är det på romme då? Som är anmälda alltså?

Hade själv tänkt gå på Rättvik i höst om de nu blir nått.  Lite häst-problem bara^^

jessssica
0

Jag vet inte hur många vi är nu, har inte pratat med henne på ett tag. Men vi är fortfarande för några för hon skulle höra av sig så fort vi blev tillräckligt många anmälda och då kommer kursen att gå.

Vanligtvis går kursen i februari på romme men då var det också för få anmälda, därför skulle vi försöka köra nu i september istället. Förhoppningsvis!

Hon som jobbar med detta sa att dom har aldrig behövt ställa in en kurs nåt år på över 20 år! Och i år var de tvungna att göra det, för första gången…
Verkar inte vara så många som vill börja med storhästar? "/

divansson
0

#15 Oh, vad tråkigt.

Nej, det verkar inte vara så många nya här i närheten alls tyvärr.  Själv får man väl hålla tummarna för att det blir nån kurs i Rättvik för annars har jag väl inget annat val än Romme i alla fall. Får se.

MarleneGustafsson
0

# 16 Gymnasiet kör väl licenskurser eller slår dom i hop med "vanliga" kursen.. Du lär ju ska kunna hooka på där ;p

divansson
0

#17 Jaha okej. Ska ringa och höra på måndag så jag vet hur det blir :)