Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 677 ggr
fidde-blge
0

Livesändning Solvalla 22 augusti

Foto-Mike sänder live från Solvalla på lördag den 22/8-09. Följ tävlingarna via [http://www.foto-mike.com/live.html](Foto-Mike sänder direkt från Solvalla nu på lördag.Du följer tävlingarna på din dator via länkenhttp://foto-mike.com/live.html)

Första start klockan 12:00.

ebba93
0

åå va kul:)

Belindaa
0

Hör man hur speakern kommenterar eller ser man bara loppen?

fidde-blge
0

Det beror på hur ljudet är på Solvalla i morgon… Det är alltid ljud på livesändningarna, men är det dåligt ljud på banan så blir det även det i sina egna högtalare.

Belindaa
0

#3 Okej..finns det något arkiv med lopp som är filmade? Kan du i så fall ge något exempel på ett lopp där speakern hörs bra skulle jag blir glad :)

fidde-blge
0

Klicka dig in på länken, sedan Lopparkivet och välj någon av tävlingsdagarna på Rättvik i år, då var det någolunda bra ljud.

Belindaa
0

#5 Tack, man hörde klockrent vad speakern sa! :)

marika-J
0

Varför filmar ni inte kvalloppen? tycker jag är lite synd.. annrars väldigt bra för dem som ej kunde följa med till tävlingen :)

fnut
0

kvalloppet tittade jag på :D

fidde-blge
0

Det låter bra! Vi försöker göra det bättre och bättre för varje gång, men tyvärr så blev lördagens sändning hackig. De senaste sändningarna har vi lyckats eliminera dessa hack, men idag så ville inte all teknik fungera och vi fick använda oss av en nödlösning.

Nästa sändning blir troligtvis den 13/9 då Romme kör en tävlingsdag och vi hoppas då att problemen ska vara lösta.

För er som vill se loppen igen så kan ni göra det via Foto-Mike Live´s On-Demand-tjänst. Använd länken här ovan, loppen kommer upp allt eftersom nu under kvällen/natten.

Och självklart ska Pelle ha väldigt mycket cred för bra reffning av loppen! Det är detta som gör att sändningarna blir bra för er tittare.

Tack för en bra tävlingsdag SPTS!

marika-J
0

#8 jasså visade dom det? mamma sa att hon inte såg det Obestämd

Men det kommer ju inte in i arkivet senare, hade varit roligt att se från sidan oxå hur hästen travar ;)

fidde-blge
0

Vi filmar de flesta loppen på tävlingsdagarna, och när vi sänder live så brukar vi vanligtvis även visa kvalloppen, men på grund av utrymmesskäl så kan vi inte lägga upp dessa i lopparkivet.

marika-J
0

#11 okej då förstår jag! :)