Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1167 ggr
_Jag_
0

säljes

följande säljes. i befintligt skick. gärna paketpriser.  :) Köparen betalar frakten och sekerna finns i halmstad. :)

_Jag_
0

ponnyputa 250:- något använd utan gjord och stigläder.

Speedcart 1500:- nyrenoverad förra året, nya stötdämpare och ny lack. passar personer från 165cm:s längd då det inte går att ändra fotstöd eller sits. en grymt skön träningsvagn!

sulkyhjul 250:- utan hjulskydd

huvudlag 200:- nästan nytt. utan pannband dock.

senskydd i plast med tre remmar. svart vita. med matchande strykkappor för bakbenen. 100:- för 4, 75:- för fram eller bak.

en vit vojlock strolek ponny. 50:-nästan oanvänd :)

bilderna fungerar inte att ladda upp. men har ett tjugotal täcken och massa andra saker också.  mest storlek 105 men även storlek 115 på en del. alla möjliga täcken. :) vinter, regn, fleece, bomull, exem osv…

_Jag_
0

täckena är:
Ett prickigt/rutigt fleece täcke i storlek 105. med gjord under magen och dubbla spännen fram. 100:-
4 matchande transportskydd som man kan ha till 150:-

ett blå/ljusblå fleece täcke utan gjord under magen. lagat på ett ställe. storlek 115cm 70:-

ett blå/ljusblå tjockt vintertäcke. ganska mycket lagat. med bensnören och kryssgjordar och dubbla bogspännen. storlek 105cm. 150:-

ett grönt vintyer täcke storlek 105 med kryssgjord, dubbla bogspännen och bensnöran. mellan tjockt. helt. 150:-

ett rosa/lila våffeltääcke i storlek 115. ganska stort i storleken. oanvänt. kryssgjord och dubbla bogspännen. 150:-

tre stycken blå7gröna grön/blåa bumolls täcken i strl. 105 ganska tjocka nästan oanvända 60:- styck.

ett grått flugtäcke utan hals. mycket tunt, typ nättäcke. använt som transport täcke på sommaren. ett litet hål i det. 105. 75:-

ett blå/rött helt täcke. täcker hela hästan. fästs i grimman med kabinhakar och två spännen under halsen. nästan nytt och jätta bra! inga knäppen under magen. 150:-

ett blå/rött vanligt fleece. jättebra passform på små russ. enkelt knäppe fram. inget under magen. en del använt 50:-

två stycken bruna goa fleece. tjock tyg. storlek 105 men små i storlek. använda på små russ. nästan helt nya. dubbla t-lnäppen fram och bara svans rem. inga kryssgjordar. 75:- styck.

ett nästan nytt exemtäcke. brunt. träs på. täcker hela vägen upp till öronen spänns runt bakbenen två stycken mag grejer till. (tyget som spänns runt magen) helt och rent. knappt använt. jättebra passform. 300:-

detta är vad jag kommer på just nu :P

_Jag_
0

4 blåa transport skydd. inte tvättade. hela. passar jättebra på små ponny ben. 200:- för fyra.

ett grått fleece storlek 115 lagat. med kryssgjordar svansrem och enkelt bogspänne. 75:-

ett blått regntäcke 105. lagat. mycket bra täcle. håller jättebra mot regn. 150:-

nästan alla täcken är ny tvättade. bilder finns på allt. man kan som sagt inte lägga upp dom här… men skickar dom gärna till vanlig mejl :)

hermitage
0

mått på sulkyhjulen

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

ErikaAndersson
0

passar ponnyputan till russ? har du bild på den?

_Jag_
0

24" tum sulky hjul :)

ponnyputan är endast envänd på russ så visst passar den. Jag har bild på allt. men går tyvarr inte att ladda upp :( har du en mejl kan jag mejla dig :)

Emmelie93
0

bild på speedcarten?? :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

_Jag_
0

#/ mejl jag kan skicka till?

ErikaAndersson
0
[sbergmark]
0

bild på speedcarten ? och sulky hjulen ?

Emmelie93
0

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

_Jag_
0

glömde skriva det. men har bara ett sulkyhjul tyvärr. ser att det blivit fel :S

mejlar er som gett mejladresser :)

_Jag_
0

#10 mejladress så kan jag skicka bild via mejl :)

_Jag_
0

det är många som har velat ha bilder nu :) speciellt på vagnen. den första som säger at dom tar den får den :)

_Jag_
0

ponnyputan är såld :)